Vragen over de site: berichten kijken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
dichtersanne Berichten: 9 |
hee, ik wil mijn berichten lezen maar heb geen 1 idee hoe dat moet... ik heb nu 4 berichten omdat ik andere mensen ook een bericht heb gestuurt maar heb ze nog niet gelezen omdat ik dus niet weet hoe... kunnen jullie mij helpen?? kus Sanne |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 15 |
Het schijnt zo te zijn dat berichten aan jou bij je binnen komen via je e-mail. Dan kun je ze goed of afkeuren en pas dan worden ze geplaatst. Maar misschien kan iemand anders je meer informeren. Proberen waard om even in je mail te kijken. Groetjes van Adrie |
| reactie 2
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Ze komen in je mailbox binnen als het goed is, het zou kunnen dat ze in de spammap terecht komen... |
| reactie 3
|
|
|
oke maar ik heb geen bericht gehad en onder mijn 'plaatje' staat 4 berichten hoe kan dat?? xxx Sanne |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ik heb ook 16 berichten maar ik laat ze staan vind de reacties wel leuk Maar ik krijg ze ook altijd binnen via mailbox. En soms duurt het wat langer hoor. Want bij mij stond er 15 berichten en ik had er nog geen mail van gehad later kwam de mail pas binnen En dat had ik met mijn 16de berichtje ook Meschien krijg je de mail nog wel. Liefz Shannen |
| reactie 5
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Onder je plaatje staat het aantal berichten dat je hebt geplaatst op het forum. |
| reactie 6
|
|
|
ow oke dankje wel. maar is het dan geen tip om gewoon een inbox op de site te maken voor de leden?? ik denk dat veel mensen dat veel makkelijker vinden. XxX |
| reactie 7
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
als je een reactie hebt op een gedicht zie je dit ook op de site als je je hebt ingelogd. |
| Naar boven | |