Gedichten check: Een kind
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ManOnWheels Berichten: 2 |
Ik sleep me voort door de donkere nacht het leven lijkt niet meer van mij maar van een duistere macht Het leven heeft geen betekenis meer ik voel me verlaten en alleen ik denk weer aan wat eens was maar mijn hart lijkt wel van steen Beelden van mijn verleden flistsen voor mijn ogen kijk niet achterom, kijk naar voren want het verleden is toch maar gelogen stap voor stap zo strompel ik voort dan sta ik stil luister, wees stil en hoort Een kinderstem ik hoor het toch goed ga niet weg, ik hou van jou ik red je wel, houd goede moed Tranen rollen over mijn wangen een glimlach op mijn gezicht al is dat niet voor mij bedoeld het leven wordt opnieuw verlicht Een kinderstem door de nacht zo klein, zo teer, spreekt van liefde en van hoop de bakens van weleer De mist trekt op de zon verschijnt het licht keert weer de duisternis verdwijnt Een stem, helder door de duisternis dat het leven zo zeer bemint de hoop op een betere toekomst ligt in de handen van een kind ManOnWheels |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Echt een mooi gedicht zeg, Mijn complimenten ervoor, Blijven schrijven eej? Gr Shannen |
| Naar boven | |