Gedichten check: pijn
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Mijn gevoel ik kan het niet uiten Niet vertellen hoe ik me voel Van binnen tranen, een lach van buiten Niemand begrijpt wat ik bedoel Mensen zeggen dit is herkenbaar Maar niemand weet hoe dit voelt Misschien klinkt het een beetje raar Maar ik denk dat dit zo was bedoeld Sind jij ons gezin verliet scheidde onze wegen Ik heb nog steeds verdriet Ik kan er niet meer tegen Ik durf niet te praten over wat er is gebeurd Dan komen de mensen te dicht bij Ik heb er tijden om getreurd Maar de oorzaak van mijn problemen ben jij |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hee Miek. Heel mooi! Beavj. Kus. Katinka |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Ja man een mooi gedicht het heeft me aan het denken gezet ik heb er geen woorden voor de laaste zin vind ik erg mooi en heeft mij enorm geraakt, Ik ben er voor je meid, wow echt een mooi gedicht zeg, Xxx Shannen |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee!! Wat een goed gedicht zeg. Zoveel emoties verdeeld over een paar zinnen. Hoewel het moeilijke gevoelens zijn, lijkt het of je er wel op de een of andere manier grip op hebt. Snap je wat ik bedoel? Goed gedaan dus! Groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
heel erg bedankt voor jullie reacties. Het geeft me steun. En dat is iets wat ik op dit moment nodig heb Misschien dat ik ooit kan uitleggen waar dit werkelijk over gaat. Bedankt... xxx ps: Marco niet meer zo lang weg blijven hea :O ik heb je een tijd niet gezien op de site |
| reactie 5
|
|
|
"Er zijn meerdere wegen die je brengen bij datgene wat je zoeken wilt" (een keer van mijn eigen gedicht, vond 'm wel bij jou passen). Ik zal proberen wat vaker op de site te komen hoor. Daarmee zal ik je wat vaker aanspreken en hopelijk ook andersom Groetjes! En sterkte natuurlijk! Ook jij kunt het! |
| reactie 6
|
|
|
Hey Marco Super mooie zin ... heeft me aan het denken gezet "Er zijn meerdere wegen die je brengen bij datgene wat je zoeken wilt" Ik weet niet wat ik zoek... Ik vind het leuk dat je vaker op de site komt... ik zal je zeker vaker aanspreken Bedankt., xxx |
| reactie 7
|
|
|
Heyy! Je weet vaak wel wat je zoekt, alleen ben je je er niet bewust van. Schrijf maar eens je doelen op. Dat kun je ook met hulp van anderen doen En graag gedaan! Als ik je nog ergens mee kan helpen moet je het maar zeggen. Maar dan wel een andere keer, want nu móet ik weer gaan. Spreek je snel. Groetjes Marco |
| reactie 8
|
|
|
Heey Marco Bedankt voor je reactie. Je weet telkens de goede dingen te zeggen op het juiste moment. Bedankt.... xxx |
| Naar boven | |