Gedichten check: hart onder de riem
|
startpost
|
|
|---|---|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Ik zet mn gedicht nogmaals hier neer voor sommige meiden en evt voor reacties wat jullie ervan vinden. Zonder een woord: Hoe vertel je iemand, bij wie het licht is verdwenen uit zijn ogen bij wie het hart zo koud geworden is als ijs wie zich door het leven voelt bedrogen of wie alleen blij is wanneer het regent zodat je haar gezicht niet ziet wat door tranen is omlijst. Hoe vertel je dan iemand dat het leven zin heeft? Je vertel niets want woorden dringen niet door Maar je omarmd haar met al je liefde toont haar je luisterend oor je bent er voor haar al is het diep in de nacht En misschien leent ze wat van jouw kracht en gaat ze ervoor. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
WAUW wat super lief... Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik niet eens durven om niet door te gaan met leven... Geweldig. Katinka |
| reactie 2
|
|
|
dankje katink voor je lieve reactie! Hoop dat meerderen hier hun kracht uit kunnen halen, want ik ben niet de enige die meeleeft met de meiden hier die het moeilijk hebben Annika |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Zo dat is echt een lief gedichtje zeg Zo heb je mij de kraht wel gegeven om door te gaan met dit gedicht, Mooi zeg, Xxx Shannen |
| reactie 4
|
|
|
Hoi Shannen bedankt voor je reactie! Mooi om te weten dat dit gedicht je kracht heeft gegeven. Dat was ook mijn bedoeling Lfs Annika. |
| reactie 5
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Lieve Annika, Ik vind het echt een prachtig gedicht!! 'k heb veel bewondering voor jouw manier van schrijven!! Ga zo Door!! Liefs.Amie(L) |
| reactie 6
|
|
|
Hoi Amie, bedankt voor je reactie. Het is een groot compliment, want ik ben niet zo goed in het nederlands, ik kan me beter in het engels uiten. maar dit gedicht kwam ook uit mn hart, misschien vandaar. Annika |
| reactie 7
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay. Is goed oars. Annika je doet het uitstekend ook met je Nederlands. Xxx(L) |
| reactie 8
|
|
|
Dank jullie wel voor de complimenten, maar mijn doel van dit gedicht was, om sommige hartjes te verwarmen en laten weten dat ze niet alleen zijn. En misschien dat het daarom beter ging met dichten lfs Annika |
| Naar boven | |