Gedichten check: Een schreeuw
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Een schreeuw in mijn hart, Niemand mag het horen. Een schreeuw vol pijn, Een schreeuw vol verdriet. Een schreeuw vol gemis, Een schreeuw vol hopeloze gevoelens. Een schreeuw vol angst, Een schreeuw om aandacht. Maar eigenlijk is het niets meer, Dan een schreeuw om hulp… |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Wauw! Ik heb gewoon kippenvel. Vooral die laatste 2 zinnen. Maar eigenlijk is het niets meer, Dan een schreeuw om hulp… Ik vind het echt mooi En niet vergeten hea Ik zal je niet laten gaan. Samen lukt het ons wel Sterkte HVJ xxxx MIekie |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Miek... Was ff naar aanleiding voor volgende week en van gister... xx lysm Katinka |
| reactie 3
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
wauw meid want een prachtig gedicht. ik herken mezelf er een beetje in. xx |
| reactie 4
|
|
|
Dank je Eendje.. Ik denk dat het voor meerdere herkenbaar is.. xx |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Mooi gedicht zeg en zooo herkenbaar. Ik leef met je mee meid. Xxx |
| reactie 6
|
|
|
Dank je Shannen, lieve reactie.. Ik heb het gewoon even heel moeilijk dus let maar niet op mij.. xx |
| reactie 7
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Mooi geschreven katink, maar kop op live your life like a dance Annika |
| reactie 8
|
|
|
Dank je Annika. Ja maar bij mij ligt dat nu net even wat anders. x |
| reactie 9
|
|
|
ik weet niet waarom je dit gevoel hebt, maar ik spreek uit ervaring dat je er altijd wel weer bovenop komt door te vechten en hoop te blijven houden. En mocht je graag je verhaal kwijt willen, mag je me best een email sturen. Annika. |
| reactie 10
|
|
|
Ja ik weet echt wel dat het over gaat door te vechten, maar ik ben op dit moment zo kapot en moe van alles. Het is me allemaal even teveel en ik trek het allemaal niet meer. Ik ben helemaal teruggevallen en met school erbij gaat gewoon niet. x |
| reactie 11
|
|
|
als je het kwijt wilt email me maar al is het 2 a-4tjes, misschien lucht het op |
| reactie 12
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
sgat je weet dat ik er voor jeben net als al deze mensen boven^^ ik zal er voor je zijn in al je pijn en verdriet ik doe alles voor je om je te helpen(L) |
| reactie 13
|
|
|
Roos lieverd van me... Ik weet het, ik hou van je. Het spijt me echt. xxxxxxxxxxx |
| Naar boven | |