Gedichten check: het kan niemand wat schelen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Het kan niemand wat schelen Als ik der niet meer zou zijn Dan zijn er nog zo velen die vinden het leven fijn Maar ik, ik vraag me af wat ik hier nog doen moet De pijn, ik wil eraf Ik doe toch nooit wat goed Ik wil zo verweg als het maar kan Van alles , mijn verdriet Ik heb nu nog geen plan maar hier blijven kan ik niet |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Mooi... en triest... |
| reactie 2
|
|
|
Hey Ichigo Bedankt voor je reactie Ben blij dat je hem mooi vind xxx |
| reactie 3
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
Hey MiekieMouse, dit is een triestig maar mooi gedicht. ik herken mezelf er goed in. En ik hoop dat je hier nu lang zult blijven. Er zullen ook voor jou zeker en vast betere tijden komen. Dus geef het nu aub nog niet op. dikke knuffel van eendje. |
| reactie 4
|
|
|
Heey eendje. Ik denk dat meerdere mensen zich hier in herkennen. Ik ben blij dat je hem mooi vind ! xxx |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Miekie, dit had ik niet aan zien komen. Vertrouw me nou alsjeblieft. Ik maak me zorgen om je. Het is wel een heel mooi gedicht hoor. x ly |
| reactie 6
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Miekie, Ik maak me ook zorgen om je dat mag je best weten. Ik vind het een triest maar ook een mooi gedicht, Ik herken me er zelf ook wel in. KUS |
| reactie 7
|
|
|
@ Katinka Bedankt... maar ik red me wel @ Shannen Dat hoeft niet... het komt vast goed Ben wel blij dat je hem mooi vind xxx |
| reactie 8
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Nee laat me je helpen voor zover ik kan. Je bent belangrijk voor me en ik wil weten hoe het gaat. Okee? xx |
| reactie 9
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Ja maar toch dat zegt je nu zo maar diep in je hart denk is het toch anders denk ik? Xxx |
| Naar boven | |