Gedichten check: Right now
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
I'm lying against your chest, and I wish this moment could last forever. I stare into your beautiful eyes, 'cause I know it's now or never. Don't think at that horrible tomorrow, for now that's too far away. Please just look back at me, and listen to what I say. Enjoy this special moment with me, and don't think about why or how. When you're only looking at the futur, you'll miss every beautiful moment right now... hebben jullie verbeteringen? of tips? of een mening? xx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Mooi geschreven! Het leest lekker weg en vooral het eind vind ik mooi. Perfect Groetjes Wendy |
| reactie 2
|
|
|
echt? Wauw bedankt voor je reactie! Ik ben eigenlijk helemaal niet goed in engelse gedichten, dus bedankt voor je positieve reactie xxx |
| reactie 3
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Ik heb gister het missende stukje gezien en zat maar te denken wat daar kon komen te staan. Maar je hebt het prima opgelost. Het is prachtig geworden. Enne, je engels is goed hoor Annika |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt Annika Ik zat me maar te bedenken wat er rijmt op 'now', en 'how', was eigenlijk het enige dat in me op kwam Ik ben echt niet zo goed in engels, vind het daarom ook een groot compliment dat jullie het een goed gedicht vinden Bedankt!! Xx |
| reactie 5
|
|
|
xxThessaxx Berichten: 24 |
eeeehm Reneee, futur schrijf je met een e erachter verder is ie mooi ! |
| reactie 6
|
|
|
Ohja:o dankje zal ik verbeteren Bedankt voor je reactie x |