Gedichten check: (Gegeven kracht)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Ik heb dit geschreven na mijn reactie die ik gaf op het gedicht 'Het is moeilijk' van Eendje. Zie het maar als een hart onder riem. Heb er alleen geen titel voor. Suggesties? Hoe vertel je iemand, bij wie het licht is verdwenen uit zijn ogen bij wie het hart zo koud geworden is als ijs wie zich door het leven voelt bedrogen of wie alleen blij is wanneer het regent zodat je haar gezicht niet ziet wat door tranen is omlijst. Hoe vertel je dan iemand dat het leven zin heeft? Je vertel niets want woorden dringen niet door Maar je omarmd haar met al je liefde toont haar je luisterend oor je bent er voor haar al is het diep in de nacht En misschien leent ze wat van jouw kracht en gaat ze ervoor. |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heel mooi fromtheheart. Echt heel mooi. |
| reactie 2
|
|
|
Dank je miek! Het 1e stuk had ik gister al in mn hoofd en vanochtend verder uitgewerkt. Al zeg ik het zelf, vind hem zelf ook mooi, maar misschien meer met de gedachte erachter. Zie trouwens een spelfoutje die ik niet meer kan veranderen, omarmt.. Annika |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ach het is maar een klein spelfoutje Ik heb er zo overheen gelezen xxx |
| reactie 4
|
|
|
Wat dachten jullie van de titel: Zonder een woord. Of is een andere titel beter? Annika |
| Naar boven | |