Gedichten check: Jullie nmmr 1
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Als ik jullie zo zie op de site, Ben ik eventjes de weg kwijt. Mensen die zoveel talent hebben, Dat doet me zeer goed. Want dan heb je zelf ook weer meer moed, Omdoor te gaan en nooit je leven: Voorbij te laten gaan. Jullie die mij steunen, Jullie waar ik terecht bij kan, Jullie bij waar ik me thuis voel, Ik snap sommige dingen die jullie bedoel. Ik wil jullie nooit meer kwijt, En ik zal jullie nooit vergeten, Weet dat wel. En als er wat is trek dan maar aan de bel, Ik wil er voor jullie zijn in pijn, Maar ook als je vrolijk bent, Weet dat ik er voor jullie ben. Gr Shannen |
| reactie 1
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
Hoioi, Bedankt dat je een gedicht voor ons wilde schrijven, Ik vind hem erg mooi, En je hebt het prima verwoord, Xxx |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hee Shannen! Super lief gedicht... xx Katinka ben er voor je |
| reactie 3
|
|
|
Heay, Bedankt voor je reactie, Bedankt dat je er voor me bent ik ook voor jou ej! Xxxx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Shannen, ik ben er ook voor jou. Mocht er wat zijn, dan kun je me altijd even een mailtje sturen! |
| reactie 5
|
|
|
Heay. Bedant voor je lieve reactie, Ik heb je al gemaild Maar ik zal het doen oars Xxx |
| reactie 6
|
|
|
Ja ik weet dat je me al een mailtje had gestuurd, maar ik bedoel ermee te zeggen dat je dat altijd kan doen |
| reactie 7
|
|
|
Hahaahah Ja dat d8 ik al hahahah, Ik moest er wel even om lachen hahahaha xxx |
| reactie 8
|
|
|
Haha |
| reactie 9
|
|
|
Oh okej dan jammer tot snel laat je snel weer een gedichtje achter? Xxx |
| reactie 10
|
|
|
Tot snel hopelijk ja Ik heb laatst nog eens een keer een gedichtje gemaakt. Niet zo heel goed vond ik zelf, maar die zet ik er binnenkort wel op Gr Marco |
| reactie 11
|
|
|
Heay. Ik vond het ook leuk om jou gesproken te hebben, Ik ben benieuwd net zoals je boek, Echt waar ik ben zo blij voor je, Kspreek je snel weer hoop ik, Xxx |
| Naar boven | |