Gedichten check: Rust..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Dagen te lang, nachten te kort Zo moe en graag willen slapen maar .. De rust wordt weer verstoord Er zijn momenten om van te genieten Verward door de tijdsdruk, Laat jij ze wederom schieten.. Een moment ontspannen is zo kostbaar Gewoon even niets doen.. Tijd is het grootste gevaar Om de tijd zit je verlegen Je knippert met je ogen, Heb je er gelijk een uur bij gekregen Het volgende uur begint eraan te komen! En voor je het weet.. Lig je ontspannen weg te dromen.. ------------------------------------------------------------ benieuwd wat jullie vinden.. groetjes Wendy |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind hem mooi Ontspannen is idd heel belangrijk... maar ook zo lastig... aangezien ik nog zo veel andere dingen moet doen. maar ik zal af en toe terug denken aan dit gedicht Ga zo door xxx |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik vind hem ook mooi! En ben het helemaal met Miek eens, had ik maar wat meer rust in mn hoofd xx Katinka |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ja had ik ook maar wat meer rust in me hoofd. Maar dan ook egte rust. Maar ik moet zo weer na school mensen het is nog zo vroeg doeiiiiiiiiiiiiiii tot 5 uur allemaal Xxx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
@ Miekie, bedankt! terugdenken aan dit gedicht is al een begin van een klein beetje rust.. @ Katinka, tja probeer probeer gewoon af en toe een moment voor jezelf te nemen. Is altijd wel makkelijker gezegd dan gedaan @ Shannen: zo vroeg opstaan!! Dan heb je soms wel behoefte aan rust. Groetje Wendy |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ja idd ik moet echt vroeg opstaan, 6uur opstaan en meestal 5uur thuis Xxx |
| Naar boven | |