Gedichten check: het is moeilijk,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Om s’ochtends te ontwaken, Om op gang te komen, Want ben ik fitloos en te moe, Heb geen sprankelijk energie meer, Denk naar over wat ik vandaag ga doen, Maar helder denken lukt niet, Want heb rare gedachten in mijn hoofd, Die gedachten maken mij bang, Ze maken me het benauwd, Probeer iets te eten, Maar krijg geen hap door mijn keel, Heb een raar gevoel in mijn maag, Het is percies een zware steen, Ik ga naar school, Daar zie ik alleen maar blije mensen, Dat maakt mij ziek, Kan het niet aan zien, Dat andere gelukkig en blij zijn, En ik ben dat helemaal niet, Wil ook zo zijn, Dan moet er echt wel iets gaan veranderen, Maar hoe kan ik er iets aan veranderen? Ik zie geen uitweg meer, Geen weg terug, Of geen weg vooruit, De eingste uitweg die ik kan bedenken, Is zelfmoord plegen, Maar dat willen de mensen niet, Want die mensen houden van mij, En willen mij niet kwijt, Dus ik zou iets anders moeten bedenken, Of moeten verzinnen, De vraag is alleen wat? Eigenlijk wil ik hier gewoon weg zijn, Wil van mijn verdriet en pijn vanaf, Weet alleen niet hoe? Maar zolang ik niks weet, Blij ik spijtig genoeg aan zelfmoord denken, Want dat lijkt voor mij nu de enigste oplossing, Al het me allemaal te veel word, Heb ik de neiging om mezelf iets aan te doen, Maar ik wil jullie geen verdriet aandoen, Kan jullie niet achterlaten, Dus ik zal het nog effe, proberen vol te houden, ik doe dit speciaal voor jullie, omdat ik zielsveel van jullie hou! |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Mooi gedicht meid, Ehm ja weet je als het maar bij ideeen blijft is het niet erg. Maar ik had dat ook maar ik dacht als ik me zelf nou is helemaal pijn knijp en opten duur zag je blauwe plekken, Beter dan krassen in je pols, Meschieni s dit ook een oplossing voor jou? Xxx |
| reactie 2
|
|
|
bedankt shannen voor je tip. maar vraag me echt af of det inderdaad alleen maar bij de ideeen gaat blijven. want soms ben ik het zo beu allemaal. dat ik het ook echt zo willen doen. maarja ik probeer het natuurlijk niet te doen. maar de drang word steeds maar groter en groter. liefs van eendje. xxx |
| reactie 3
|
|
|
Heay, NIet doen meid er houden zoveel mensen van jou echt veel, Weet je dan kan ik er voor de rest ook niet veel aan doen, Ik heb ook dingen waar ik niet uit kom, Maar ik knijp me zelf dan gewoon eventjes en dat help wel oars, Kom op eej? Xxx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik blijf het toch altijd een beetje vreemd vinden dat zulke jonge kinderen met dit soort gedachtes rondlopen. Hoe komt dat dan? Heb je heftige of ingrijpende dingen in het verleden meegemaakt? Of zijn het gewoon random gedachtes? Misschien helpt het ons beter begrijpen als je het uitlegt, ipv steeds maar de meest heftige gedichten te schrijven. Hoe dan ook, het kan niet vaak genoeg gezegd worden, zelfmoord is geen uitweg. Ook knijpen niet Shannen, want op den duur schiet je met 'lijfstraffen' ook niets op. Liefs, Roos |
| reactie 5
|
|
|
Heay Roosjee, Dat weet ik ook wel, Maar ja ze bleef er maar over schrijven ik dacht dan bedenk ik even wat in de hoop dat het zo lukken niet dus. Maar ja ik snap er ook niet veel van ik wil ook wel dat ze het beter kan uit leggen. Maar beter via de mail ofzo want hierzo op het forum is meschioen nogal heftig denk je niet? Liefs |
| reactie 6
|
|
|
@Roosjee: ik zit al lang met die gedachten. Ik wil ze graag kwijt geraken. Maar ik geraak ze niet kwijt. Waarom ik me slecht voel is omdat mijn ex mij misbruikt heeft hij heeft mij hard gekwets en veel verdriet aangedaan. Ik hoop dat je me nu een beetje beter snap. @Shannen: Ik zal in het vervolg alleen nog leuke/blije gedichten op het forum plaatsen. En geen heftige meer. liefs van eendje. |
| reactie 7
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Eendje. Een ex die je misbruikt heeft is geen reden tot zelfmoord. Tuurlijk het is kut en ik snap je heel goed. Maar er zijn mensen die van je houden. Heel veel mensen zelfs! |
| reactie 8
|
|
|
Hey MiekieMouse, je zult wel gelijk hebben. Er zijn waarschijnlijk veel mensen die van mij houden en die mij niet kwijt willen. Maar ik heb alleen die mensen nog niet gevonden. Bedankt voor je lieve woorden. liefs van eendje. |
| reactie 9
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hee Eendje, ben je misbruikt door je ex? Ik ook. En ik kan je vertellen dat het leven veel meer waard is dan een ex. Ik stuur je zo snel mogelijk dat verhaal okee? Maar het staat op een andere computer. xx Katinka |
| reactie 10
|
|
|
Heay, Mijn vriendje was ook echt raar enz, Maar dat reden tot zelfmoord? Nee dank je wel, Er zijn meer dingen in het leven, En er zijn wel mensen die van je houden zoals wij hier! Xxx |
| reactie 11
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
hoi, Ik vind het heel erg om te lezen dat sommige meiden het hier zo moeilijk hebben. Maar meiden geloof me als ik zeg dat het allemaal goed komt, ookal kun je dat nu niet zien. Dingen moeten een plekje krijgen en je moet jezelf dwingen om door te gaan. Ik wil niet zielig doen,want dat ben ik absoluut niet, maar ik heb in mn jeugd veel dingen meegemaakt. Tig x verhuisd, gebruikt, in tehuis en pleeggezinnen gewoond.En ik heb daardoor een hele zware pubertijd gehad, ook omdat ik een teer meisje was en me niet thuisvoelde in deze maatschappij. En ik dacht toen ook dat ik hier niet meer wilde zijn. Maar kracht heeft me op de been gehouden en ik heb mn leven nu weer op de rails en kan zeggen dat ik weer gelukkig ben. En eendje je zegt dat je die mensen niet gevonden hebt, maar kijk eens goed en let op kleine dingen. Zie bv dat de mensen hier op de site met je meeleven en dat ze met je willen praten. Doe dat, want dat helpt en verder moet je vechten en doorgaan. Het komt allemaal goed,echt! Lfs Annika |
| Naar boven | |