Gedichten check: zelfmoord/pijn
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Mensen die pijn hebben, Mensen die verdriet hebben, Mensen die het leven niet meer aan kunnen, Mensen zelfmoord willen plegen, Ik denk dan bij mezelf: Waarom zelfmoord? Waarom denken jullie daar aan? Denk je dan dat het beter is? En dat je meer blijdschap hebt? Je bent van je problemen gevlucht, Ik snap het gewoon niet meer, Ik heb er ook aan gedacht maar: Ik heb me bedacht, Ik kan het mezelf niet aan doen, Dat ik iedereen pijn heb gedaan, Ik kan dat echt niet aan, Kom op en sla je door alles heen, Dan kan je weer veder door het leven heen, En vergeet niet er zijn mensen: Die van jou genieten, Mensen die van je houden, Mensen die jou nooit zullen laten staan, Ik hoop ook dat jij hun nooit zal laten staan, Gr Shannen |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Shannen! Goed gedicht ! Het lost ook helemaal niks op. Maar soms voelt het wel zo.... want je er gewoon door heen slaan klinkt soms makkelijker dan het is. Maar ik vind dat je een mooi gedicht geschreven hebt. ga zo door meissie xxx |
| reactie 2
|
|
|
Heay Miekiemouse, Dat is idd zo je hebt wel gelijk, Maar in welke situatie dan ook weet dat iedereen veel problemen heeft, Ja toch, En verlies niet de hoop en maak je geen zorgen! Xxx ps: bedankt voor je reactie |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Shannen! Ik ben even stil van je gedicht. Wat een mooie boodschap zit er achter dit gedicht. Laat zien dat anderen geen pijn moeten lijden, maar dat je dat zelf ook niet moet doen. Zo mooi gedaan, echt waar! Groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
Heay Marco, Bedankt voor je reactie. En bedankt dat je me bemoedigd. Kben blij dat ik weer eens wat van je hoor! xxx |
| reactie 5
|
|
|
Graag gedaan Shannen. Ik zal wat vaker op het forum komen (ik had je ook al een mailtje gestuurd) Groeten Marco |
| reactie 6
|
|
|
Heay, Leuk Marco vaker op de site Ehm ja ik heb hem gelezen ik heb gelijk gereageerd natuurlijk Groetjes Shannen |
| reactie 7
|
|
|
abiga70 Berichten: 1 |
haey shan je kan goed gedichten schijven maar ik kom er ook aan hoor oja je help mensen denk ik wel hier mee |
| reactie 8
|
|
|
Leuk! Ik heb alweer terug gereageerd. Groetjes Marco |
| reactie 9
|
|
|
@ abiga70 ik ben benieuwd. Marco ik ook oars hahaha |