Gedichten check: zelfmoordpoging,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Heb weer een poging achter de rug, Maar het is me weer niet gelukt, Het is weeral mislukt, Ben een beetje blij dat het me niet gelukt is, Maar ik vind het ook niet leuk, dat het me niet geluk is, Want nu heb ik al weer een nieuw plannetje in mijn hoofd, Weer een nieuwe poging, Of het me deze keer gaat lukken, Dat weet ik nog niet, Ik hoop natuurlijk van wel, Maar ergens diep in mijn hart, Weet ik dat het me toch niet gaat lukken, Want ik ben te bang, Te bang voor de pijn die ik ga voelen, Als ik het ga doen, En een pijnloze manier om het te doen, Bestaat er helaas niet. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hee Eendje. Ik wil ten eerste zeggen dat ik heel blij ben dat je nog leeft. Je zit vast niet op een preek van me te wachten maar ik wil toch even wat zeggen. Iedereen zegt het, maar het is echt zo. Zelfmoord lost niks op. Weglopen voor problemen. En je laat zoveel mensen achter. Doe het niet. Ik hou het kort nu, maar ik heb hier op de pc een heel verhaal staan tegen iemand die ook zm wilde plegen en je mag het lezen als je wilt, laat maar weten okee? Kus en sterkte, Katinka |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Eendje, Ehm, Ik wil hier ook even op reageren, Ik heb ook iemand geholpen die met dat in zijn hooffd zat, Hij had op mijn gedicht gereageerd van oplossing tegen zelfmoord, Ik had terug gemaild en hij was het helemaal met mij eens, Hij zei: Idd je loopt weg van je problemen terwijl er mensen van je houden alleen jij het niet wilt zien, Hij heeft nu dat gedicht als boeken legger gebruikt, En elke keer als hij eraan denkt zal hij hem lezen, Dus ja dit wou ik even kwijt, Doe het niet meid kom op iedereen heeft problemen zo is de wereld eenmaal, Xxx (L) Shannen |
| reactie 3
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
Hoihoi Eendje, Niet doen joh, Ik weet dat mensen problemen hebben, Maar ze zijn ook op te lossen, Zo loop je alleen maar weg van je problemen, Sterkte |
| reactie 4
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Eendje Ik wil hier even wat op zeggen.... Geloof me ik weet hoe hard het leven kan zijn. Ik heb genoeg mee gemaakt en ik heb er serieus ook heel vaak aangedacht. Maar weet je wat het is. Het helpt niks. Misschien lijkt het zo omdat je dan in een keer van al het gezeur af bent. maar denk eens aan de mensen die je achter laat.... Kan je jezelf dat ooit vergeten. Zoveel pijn en verdriet dat je ze aan doet. je weet zelf hoe het is om daar mee te leven. Dat gun je een ander toch niet? En trouwens, zoals hierboven al meerdere keren is gemeld. Het lost niks op. Je moet niet weg lopen voor je problemen. Problemen zijn er om op te lossen, niet om voor weg te lopen. Ik hoop dat je er wat mee doet. Want het zou zonde zijn. Ik meen het Eendje, ook jij bent belangrijk! xxx |
| Naar boven | |