Gedichten check: Elke dag
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik wil mijn tranen laten gaan Maar ik durf niet Ik wil mijn tranen laten gaan Ben te bang dat iemand ze ziet Dus verstop ik ze maar weer Achter een brede lach Van binnen doet het zoveel zeer Zo gaat het elke dag Ik wil gewoon eerlijk zijn Nooit meer hoeven liegen Maar de waarheid doet te veel pijn Dus ik blijf de mensen bedriegen Ik laat ze zien wat ze willen zien Ik tover weer een brede lach Ik hou hem op tot een uur of 10 Zo gaat het elke dag |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Een heel mooi gedicht egt super meid, Ik voel me zo ook elke dag weer opnieuw precies hetzelfde als jou. Waarom plaats je trouwens geeen gedichten, want als ik op jou naam klik staat er: er staan nog geen berichten terwijl deze zo mooi is, Xxx (L) |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejjj wat super goed verwoordt he!! ik herken dit heel goed bij me zelf! een super gedicht!!! liefs |
| reactie 3
|
|
|
@ Shannen Ik weet niet waarom ik mijn gedichten niet op deze site plaats. Ik plaats ze wel vaak op dit forum dus daar kan je ze lezen Bedankt voor je reactie @ Linos Ik denk dat meerdere mensen van deze site zich hier in herkennen. Zelf voel ik me ook zo en daarom heb ik hem geschreven. Bedankt voor je reactie |
| reactie 4
|
|
|
Heay, Moet je wel doen oars je hebt talent, En andere die niet lid zijn van de site willen jou gedichten ook vast lezen ook al kennen ze jou niet jij bent zeer goed, Kom op ej? Xxx |
| reactie 5
|
|
|
Heey Shannen Ik vind het lief dat je dat zegt. Maar ik zet ze toch niet liever bij mijn profiel. Ik hou het bij het forum xxx |
| reactie 6
|
|
|
Heay, Okej is goed ik snap het, Xxx |
| reactie 7
|
|
|
hejj ja ik snap et Mieke Maar jij kunt gewoon super schrijven xxx |
| reactie 8
|
|
|
Hey Shannen en Linos Echt heel lief van jullie. Ik heb hier echt steun aan. Dit geeft mij moet om door te gaan Echt bedankt xxx |
| reactie 9
|
|
|
Hejj ja hoor mieke echt niet stoppe ik lees je gedichten heeeeeel graag!!!!! xxx ps wil je ff zegge wat je van mijn laatste gedicht vint?? bvd!! |
| reactie 10
|
|
|
Heay, Is goed meid! Maar nooit stoppen oars jij hebt gedichten die mij raken, En waar ik veel van kan leren, Xxx |
| reactie 11
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Wauw! Ik voel een heftige emotie achter dit gedicht, maar tegelijkertijd ook een soort van moedeloosheid. Snap je dat? Erg goed gedaan. Echt! Groetjes Marco |
| reactie 12
|
|
|
Hey Marco! Al weer een tijdje niks van je gehoord Bedankt voor je reactie op mijn gedicht Ik heb gewoon op geschreven wat ik voel... niks anders. Maar ben blij dat je hem mooi vind Ik spreek je xxx |
| reactie 13
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee! Nee klopt, ik ben bezig met mijn volgende boek. Geen gedichtenbundel, maar gewoon een leesboek. Daarom zit ik minder op de site. Je opgeschreven gevoel heeft goed uitgepakt in je gedicht ondanks de moeilijkheid ervan. Knap! Groeten Marco |
| Naar boven | |