Gedichten check: Voorbij
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Een meisje, doodmoe door de strijd, Ze is bijna haar hele leven kwijt. Wil niet meer alles uit hoeven leggen, Ze wil alleen maar kunnen zeggen: “Jarenlang was het deel van mij, maar nu ben ik mijn eetstoornis voorbij.†|
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Hey Katinka Mooi gedicht... en geloof me ... ooit kan je dat zeggen xxx BEN ER VOOR JE (L) |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Mooi gedicht zeg, Ik wil egt nog meer gedichten van je lezen, Ik ben er trouwens ook voor je ej? Je kan me bellen mailen en smsen, Ik wil er voor je zijn meid in welke situatie dan ook, Xxx Shannen |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Goed gedicht, Katinka! Ik heb je trouwens laatst een mailtje gestuurd, maar kreeg geen reactie meer terug. Heb je wel wat ontvangen? Groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
Hee allemaal! Dank jullie wel...jullie zijn echt lief en ik ben er ook voor jullie. Het is alleen zo moeilijk dat ik degene ben die tegen Ana moet vechten en ik wil gewoon even rust, even alles uit handen geven. @Miek en Shannen: Dank jullie, ik ben er ook voor jullie! Ly. @Marco: Ja ik had het ontvangen maar geen tijd en energie om iets terug te sturen, sorry!!! Komt nog Ly x Katinka |
| reactie 5
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
Sgat weet dat ik er voor je ben he (L) 24/7 ik doe me best voor je lovee you en ooit op een dag zul je dit echt kunnen zeggen! Houw van jee |
| reactie 6
|
|
|
Roooooos(L)! Ja ik weet het en ik ben er ook voor jou!!!! Ik hou van je liefje! het komt goed okee? xxxxxx |
| reactie 7
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Dat is goed Katinka. Stuur maar wat wanneer jij dat wilt, ik snap het. Als het niet lukt, is dat ook oké Groetjes Marco |
| Naar boven | |