Gedichten check: Kwijt ...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Snelheid per seconde het lijkt een eeuwigheid Zo snel dat vele dagen voorbij gaan Wat voor dag is het vandaag? .. ik ben het kwijt Een vraag die doet beseffen wat makkelijk lijkt moeilijk is uit te leggen Maar.. wat voor dag het vandaag is kan ik nog steeds niet zeggen, ik ben de weg nog steeds kwijt Snelheid in sprongen door het licht Zoekend naar de juiste dag Uren gaan voorbij en tot mijn grote spijt.. ben ik onbewust de weg naar morgen kwijt ------------------------------------------------ |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Hey Ik vind hem een mooi gedicht maar Een vraag die doet beseffen wat makkelijk lijkt moeilijk is uit te leggen vind ik niet lekker lopen,ik zou er van maken Een vraag die doet beseffen wat makkelijk lijkt moeilijk is uit te leggen maar dat is mijn mening succes xxx |
| reactie 2
|
|
|
Hoi Miekie, Ik snap het ja. Ik had het gedichtje opgeschreven en ben later de leestekens en alinea's gaan indelen. Dit heb ik over het hoofd gezien, bedankt!! Ik verander het origineel gelijk want op het forum kan het niet... Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
je kunt je gedicht ook aanpassen op het forum hoor. rechts bovenin staat een icoontje en als je daarop drukt kun je je bericht aanpassen Annika |
| reactie 4
|
|
|
Nee Annika dat kan niet. Alleen de laatste persoon die gereageerd heeft kan zijn/ haar laatste bericht aanpassen Heb het wel aangepast bij mijn gedichten.. Maar toch bedankt annika. Groetjes wendy |
| Naar boven | |