Gedichten check: Dag zuslief,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
nadiabriene Berichten: 16 |
als je een persoon niet hebt gekent maar mensen praten er toch over voel je toch die verdrietige sfeer als je iemand niet hebt gekent maar er toch verhalen over hoort dan denk je ja het is wel mijn familie als je iemand niet hebt gekent maar het is toch wel je zus en mensen met een zwart hart over haar gaan schelden ja wat moet je dan doen als je alleen staat? als je iemand niet hebt gekent maar dan haar naam wel draag als 2e naam voel je je heel speciaal als iemand nog 1 verkeerd ding over mijn zus zegt tegen mij word ik woedend Natelie mijn zus die met 4 jaar is overleden mijn zus die ik niet heb gekent mijn zus die 3 jaar de grond in is gestampt mijn zus die ik nu verdedig tegen harde woorden mijn zus die ik toch diep in mijn hart heb Nadia Natelie Briene. |
| reactie 1
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
echt mooi (L) best wel herkenbaar . sterkte(K) |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Een mooi gedicht, Nu moet ik wel een beet je aan mijn zus denken, Die heb ik ook nooit gekent, Zei was gestorven toen ze uit de buik kwam door Zuurstof tekort, En toen werd ik geboren, Dus ja ik denk er ook wel eens aan dus ik kan me wel in jou verplaatsen, Xxx |
| reactie 3
|
|
|
nadiabriene Berichten: 16 |
ja mijn zus had een longafwijking... 1988 geborden 1992 gestorven ik kwam in 1995 |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Oh okej dan dat is ook niet echt fijn, Echt sneu voor je, Xxx |
| Naar boven | |