Gedichten check: Flikker op !!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
RoosXx Berichten: 74 |
Flikker op Flikker op je kan me niks meer schelen Ik ga dit spel niet langer meer voor je spelen Ga naar iemand die wel om je geeft Ik ben een sterke meid die jou niet nodig heeft Sterk genoeg dat haters me niks meer kunne maken Sterk genoeg dat haters me niet meer kunne raken Ik verwijder je uit me mobiel, schop je uit me leven Het is duidelijk dat ik niks meer om je ga geven Je hebt het echt verknald, rot op Loop niet meer te zwansen en hou je kop Mening |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej, Je gedicht geeft duidelijk iets aan. je hebt het erg hard neer gezet! Als je het iets 'zachter neerzet' komt het misschien beter over maar voor de rest is het gedicht super goed geschreven. liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind hem heel goed. Moedig dat je hem hebt geschreven Ik vind hem erg duidelijk In een word TOP Goed gedaan meis xxx |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Mooi gedicht en zo herkenbaar voor me, Precies zo als jij het verwoord in je gedicht dat voelde ik ook toen me ex ineens zo dom deed en dan past dit gedicht er echt mooi bij, En moedig dat je het zo schrijft, Van mij mag je hem zo laten oars Ik kan het me zeker voorstellen dat je zo voelt, Dus mooi gedicht meid! Xxx (K') |
| reactie 4
|
|
|
dankje shannen(L) ik heb ook ff voor jou gekeken als antwoord op je mail maar ik kan me eigen reactie niet lezen ofzo dus ik weet het ook niet(L) |
| reactie 5
|
|
|
Is goed meid, Ehm er staat iets van ik zal hem op de site plaatsen= Maar dat snapte ik niet echt hahah, Echt een mooi gedicht joh, Xxx (L) |
| reactie 6
|
|
|
ow whaha nou ik zou he gedicht op de site zetten ^^ haha |
| reactie 7
|
|
|
Hahahhha, Ik vind dit gedicht nog steeds zooooooooooooo Goed ik lees hem steeds weer op nieuw dus ik wou toch maar weer eens reageren Xxx |
| reactie 8
|
|
|
haha dankje shannen xxxx |
| reactie 9
|
|
|
Is goed meid, Ik weet niet maaaaaar ik vind dit 1 van de leukste gedichten bijna op de site, Ik heb hem uit geprint en elke dag lees ik hem weer Dat doe ik met een gedicht die ik echt leuk vind! Xxxx |
| Naar boven | |