Gedichten check: Het meisje bij het meer.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
In het diepste van de nacht, stond er een meisje bij het meer. Duizend wonden zaten in, haar hartje klein en teer. Een bleke gestalte, gehuld in een lang wit gewaad. Nog een moment van twijfels, in haar leven vol met haat. Lange zwarte haren, steil langs haar gezicht. Starend naar de volle maan, haar haren dansen in het licht. In haar linkerhand een roos, in haar rechterpols een snee. Langzaam loopt ze naar het meer, geheimen neemt ze met zich mee. Geheimen in haar hart, omdat ze niemand meer vertrouwt. Omdat niemand naar haar luistert, omdat niemand van haar houdt. Met haar voeten in het water, het komt al dichterbij. Steeds een stukje verder, en dan is het voorbij. Ze wist het van tevoren, nee, ze had zich niet vergist. Want na die allerlaatste duik, heeft niemand haar nog gemist. ------------------------------------------------- Uhm.. toen ik dit gedicht schreef, had ik een bepaald beeld voor me.. ik vroeg me af of jullie er ook een beeld van kunnen voorstellen? Ik was er gewoon even nieuwsgierig naar Liefs. |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wauw. Ik vind het echt een super mooi gedicht :|. ik zie het ook helemaal voor me! Echt super wauw. XxRenée. |
| reactie 2
|
|
|
Dankje Ik wilde gewoon even weten of ik dat gevoel kon overbrengen |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Amie ! Ik vind het echt een super gedicht ! Ik zie het helemaal voor me ... best wel eng :O Maar je hebt het heel mooi omschreven! Ik spreek je snel weer doeiiixxx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Erg mooi gedicht, mijn complimenten. Je schetst inderdaad precies een beeld, ik zie het allemaal gebeuren. Een héél klein puntje: Geheimen in haar hart, omdat ze niemand meer vertrouwt. Omdat niemand naar haar luistert, omdat niemand van haar houdt. Ik zou de punt na vertrouwt veranderen in een komma, dan krijg je: Geheimen in haar hart, omdat ze niemand meer vertrouwt, omdat niemand naar haar luistert, omdat niemand van haar houdt. Dat vind ik echt heel fijn lopen, die punt die jij er tussen hebt gezet is echt heel jammer, omdat dat het geheel een beetje opbreekt, terwijl je het eigenlijk heel fijn hebt geschreven, zo vloeit het in elkaar over snap je? Liefs, Roos |
| reactie 5
|
|
|
Dankje Roos! Je hebt gelijk |
| reactie 6
|
|
|
Ndj93 Berichten: 13 |
wauw echt heeel mooi! |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Amie, dit is werkelijk prachtig geschreven hoor! Ook ik kan me zo voor me zien gebeuren. lieve groet droomster. |
| reactie 8
|
|
|
Dankjullie allemaal voor de lieve/leuke reacties!! -xx-Amie |
| Naar boven | |