Gedichten check: geen weg meer terug
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MissBond Berichten: 11 |
Je spant je web met draden van leugens ongegronden woorden je zicht vertroebeld Ik probeer een weg te bannen door je opgetrokken muren waarmee je mij steeds afstoot en van de waarheid terug stuurt naar een begin zonder einde Hard verkregen vetrouwen verbrokkeld door de barsten liefde verbannen langzaam verdwenen Vertrouwen verloren geen weg meer terug |
| reactie 1
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
De 1e 2 stukken vind ik prachtig geschreven de laatste 3 regels van het derde stuk vind ik wel mooi maar loopt niet helemaal soepel. Verder echt heel puur geschreven! Annika |
| reactie 2
|
|
|
MissBond Berichten: 11 |
Dankjevoor reactie, vind het vaak moeilijk om een gedicht af te sluiten, begin altijd snel en soepel en "klap dan dicht" naja blijven oefenen.. Dank je is opbouwende kritiek heb ik iets aan |
| reactie 3
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Hard verkregen vertrouwen verbrokkeld door de barsten de liefde werd verbannen en verdween langzaam uit mijn zicht Het vertrouwen voorgoed verloren en was er geen weg meer terug Wat vind je hiervan? Heb alleen niet gekeken of het rijmde, maar ik geloof dat dat in deze poezie niet nodig was. Graag gedaan. Ik heb hier op de site al zoveel mooie gedichten gelezen die me echt kippenvel bezorgden en daar stem ik ook altijd op. Met mijn gedicht verspilde moeite was ik ook ff bezig. het 1e en 2e stuk had ik zo maar het derde stuk over tijd vond ik moeilijk waardoor ik besloot ik in jij te veranderen en daardoor moest ik de 1e 2 regels van het 1e stuk aanpassen. Af en toe komt het zo uit de pols maar als je een boodschap hebt is dat wat lastiger. Mijn gedicht moments in time op mijn profiel had ik toch best snel voor elkaar, ondanks de boodschap. Maar genoeg over mij. Zoals je zelf zei blijven oefenen, ieder heeft zo z'n eigen manier van dichten. In ieder geval veel succes Annika |
| Naar boven | |