Gedichten check: Kijk eens verder....
|
startpost
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Kijk eens verder dan mijn glimlach Hij is nepper dan nep Kijk eens verder dan mijn glimlach Die ik standaart op heb Kijk eens verder dan mijn ogen Blauwer dan blauw Kijk eens verder dan mijn ogen Van binnen zijn ze grauw Kijk eens echt goed naar mij Dan voel ik me niet zo alleen Kijk eens echt goed naar mij En kijk door mijn masker heen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj, een mooi gedicht howr! kweet niet wat ik hier van zeggen moet, maar het gedicht spreekt me wel! Ga zo door! liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor je reactie Gerline. Ik vind hem persoonlijk qua gedicht minder goed dan mijn andere maar het komt recht uit mijn hart. |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik vind hem ook heel mooi het sprak me nogal aan, Je hebt je woorden mooi vewerkt in je gedicht, Mijn complimenten ervoor, liefz |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Ik heb je andere gedichten niet geleze, maar deze vindt ik heel goed, en sprak me aan! vandaar een reactie! liefs Gerline |
| reactie 5
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hee miek, Ik vind em mooi hoor. Echt, hij is gewoon...goed x |
| reactie 6
|
|
|
@ Shannen Bedankt voor je lieve reactie (K) @ Katinka Bedankt voor je reacitie. En je weet het hea ik ben er voor je @Linos Haha ben blij dat die je aan spreekt ik heb mijn best gedaan |
| reactie 7
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Ik wist niet dat je weer gedicten schreef Moet toegeven dat ik ook niet meer zo veel schrijf maar goed.. Mooi gedicht!! Super geschreven! Kusjess(L) |
| reactie 8
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Is goed meid, Ik wil meer gedichten van jou lezen, Want eerst wou je toch weg van de site? En dat wou ik toen echt niet dat weet ik nog, Maar nu ik dit gedicht heb gelezen wil ik er meer van jou lezen Liefz(L) |
| Naar boven | |