Gedichten check: Cold
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ndj93 Berichten: 13 |
I have a smile on my face Because the sky is bright today The clouds are gone And it stopt raining The sun is shining because i look at you. You make me feel like i am flying you make me lose control when im with you you make me feel like im stronger al because the love is in the air. But when the rain is falling I know its over And when the clouds appear I know your gone When the sun is hiding I know i losed you But for now it’s still bright. I have a smile on my face Because the sky is clear The stars are shining and the moon glows All because you make me feel Like a star in your eyes You make me feel like i’m alive You make me happy cause your so nice You make me feel like i’m everything in your life just because the love is in the air. But when the stars are gone i know it’s over and when the sky turns grey i know your gone When the moon is hiding i know i losed you But for now it’s still clear And i want to let you know Your my daylight in the night your my umbrella when it’s raining Your my glasses when the sun shines so bright Your my everything, everything i need in my life. And when the rain is gone i know were good and when the sky is bright i know your here when the sun is shining i know you still love me But for now it’s just a winters day. For now it’s still cold. |
| reactie 1
|
|
|
MissBond Berichten: 11 |
Like it this poem a lot |
| reactie 2
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Hoi ndj, Ik vind dit een heel mooi gedicht. Het is lang, maar het blijft boeien. Net wanneer je denkt het is het einde van het gedicht, voeg je er nog wat aan toe om het meer diepgang te geven Als ik zo vrij mag zijn, wil ik je nog even wijzen op wat schoonheidsfoutjes. -Ik weet niet of het perse verplicht is, maar ik heb geleerd 'ik' in het engels met een hoofdletter te schrijven. -In het 1e stuk moet het zijn: And it stopped raining -2e stuk I'm en all -3e stuk it's en I lost you -4e stuk you're -5e stuk I know I lost you -6e stuk you're of evt you are -7e stuk we're en you're Hoop dat je het niet vervelend vind dat ik je verbeter. Nogmaals verder een heel mooi gedicht! Annika. |
| reactie 3
|
|
|
Dank jullie wel. Nee tuurlijk vind ik dat niet erg, ik heb altijd als ik gedichten schrijf dat ik zo snel mogelijk het zinnetje wil noteren waardoor ik niet op de spelling let :p En dan houdt ik mezelf voor dat ik m nog moet nakijken en dat vergeet ik dan weer te doen, maar iig bedankt Kan je het nog ergens wijzigen of niet? |
| reactie 4
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Graag gedaan hoor Ik neem aan dat je bedoelt of er nog iets te wijzigen is aan je gedicht in plaats van waar je het op de site kunt aanpassen. Want ik zie dat je hem nog niet geplaatst hebt. Mocht je dat wel gedaan hebben en hij staat in de wacht, dan moet je even klikken op mijn gedichten en dan staat naast het gedicht wijzigen. Maar ik zou het niet veranderen persoonlijk. Ik vind hem mooi. Annika. |
| reactie 5
|
|
|
Nee ik bedoelde hier op dit forum, even de foutjes verbeteren. Hij staat nu in de wacht daar heb ik 'm al gewijzigd. Ik vind m ook prima zo, dank je wel! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hallo! op het forum kan je niets wijzigen als er al reacties staan. Je zou het gedicht gewoon opnieuw op het forum moeten zetten. Hier een reactie op je gedicht: ik vind het knap dat mensen in het Engels dichten. Dan moet je dubbel nadenken en nog eens zoeken naar de juiste woorden. Er zit een geweldige "fantasie" in je gedicht Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
Oke dan weet ik dat Thanks! Ja ik vind in het nederlands dichten moeilijker dan in het engels, ik hou van de taal engels hoe gek het ook klinkt. De spelling is niet mn allerbeste kant, alleen het praten gaat foutloos. De woorden voor mijn gedichten staan ook zo op papier. Ik uit mezelf in m'n gedichten alles waar ik over schrijf maak ik op dat moment mee of dat voel ik. En met een groot inlevingsvermogen kan ik ook goed schrijven over gevoelens van anderen. Maar bedankt |
| reactie 8
|
|
|
Niemand is perfect en van fouten leer je.. Mij lijkt het juist moeilijker dichten in het engels. Alles valt te leren .. veel oefenen zeggen ze ook wel eens |
| reactie 9
|
|
|
Ja daar heb je gelijk in. Ieder zn eigen ding Inderdaad ik heb echt een talenknobbel dus ik pik snel dingen op kon op me 5e al behoorlijk wat woordjes haha. Maar als je het zelf echt wilt om in het engels te dichten moet het natuurlijk lukken. |
| reactie 10
|
|
|
Wat niet is kan nog komen... |
| Naar boven | |