Gedichten check: Het gedicht impressed by you.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Ik ben benieuwd wat jullie van dit gedicht vinden. Het is een boodschap die ik graag wil delen met jullie en evt verspreiden. In hoeverre is dit gedicht mooi en/of diep/zwaar? Wat vinden jullie van het idee dat dit wel iets zou zijn om bij te dragen aan een betere wereld? Hier komt tie: Impressed by you I feel you are around me in every spiritual way, you opened my eyes on this bright summerday. But you did, made me lost for words, you made me feel emotions so overwhelming, it almost hurts. Because I know now, you have to feel in every way, embrace life and respect every single day. Care for the fact, there's just one earth and we have only one life to make it worth. You have to understand and take it as a good consideration, children are our next generation. We should learn from them, because they don't judge and we have to treasure the way they embrace life so much. When you really want to enjoy with every part of your soul, you need to open up to make life whole. Just try to help and care for mankind, because only love can bind. So you have to stay humble in your grace and try to respect all human race. Try to block every negativity, to keep in touch with your sensitivity. And although you don't understand the things that are untouchable, there's a reason. Maybe you think things are impossible, you just need to believe in youself. And when you still think happines is unreachable, just pay attention to the littlest things in life.. |
| reactie 1
|
|
|
Ndj93 Berichten: 13 |
Ik moet hier wel 20 tekens neerzetten dus dan maar even zo, maar heb er maar 1 woord voor en die luidt: Wauw :o |
| reactie 2
|
|
|
Dank je voor je reactie! Dat doet me goed. Ik heb het ook met veel liefde geschreven. Ik heb wel meer van dat soort gedichten, die je tot denken aanzetten. Misschien eens leuk om mijn andere gedichten ook te lezen? |
| reactie 3
|
|
|
Ja dat zal ik zeker doen. |
| reactie 4
|
|
|
Grappig ik zie dat je dezelfde persoon bent als waar ik op gereageerd heb (op je gedicht cold). maar ik ben een beetje te voorbarig geweest, want mijn andere gedichten staan nog in de wacht. Ik heb er iets van honderd, maar die zal ik niet allemaal plaatsen. Alleen de speciale. Annika |
| reactie 5
|
|
|
Haha ja dat had ik al door :p Jeetje dat zijn er inderdaad erg veel, maar wel tof! Ik heb/had ze op verschillende computers staan, maar helaas zijn daar 2 computers van kapot gegaan dus was ik alles kwijt Groetjes! |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Mooi gedicht!! Echt met een boodschap.. Groetjes Wendy |
| reactie 7
|
|
|
ndj daarom schrijf ik mijn gedichten nog steeds op papier op de ouderwetse manier en daarna zet ik ze in een boek. Zo een met een harde kaft en met een flap met magneet.(weet het niet anders uit te leggen) En mocht ik niet weten hoe ik het moet spellen, dan zoek ik het gewoon op. Geschreven vind ik namelijk persoonlijker. Wendy dank je voor je reactie.Dat was ook mijn bedoeling Annika. |
| Naar boven | |