Ideeën en suggesties: Christelijke gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Bloed-Lynx Berichten: 16 |
Hey hey, Ik ben net nieuw, maar er is direct iets waar ik me redelijk aan erger. Als je een gedicht wil plaatsen, dan kan je uit een aantal categorieën kiezen waaronder 'Christelijke gedichten'. Waarom Christelijke gedichten en niet Joodse, Boeddhistische of Islamitische gedichten? Ik vind dit persoonlijk een vorm van religieuze discriminatie. Ik stel voor dat de naam van die catogorie veranderd word in de naam 'Religieuze gedichten'. Verder wel een toffe site hoor! - Bloed Lynx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Zo, jij bent wel redelijk recht voor je raap he? Enerzijds ben ik het wel met je eens hoor, ik denk alleen niet dat het bewust gedaan is. |
| reactie 2
|
|
|
mandala Berichten: 3 |
Spirituele gedichten ,misschien ook een optie. mandala |
| reactie 3
|
|
|
Spirituele is iets anders dan religieuze gedichten. |
| reactie 4
|
|
|
Dit leek me de plek om het voor te leggen en ja, misschien wat direct. Ik geloof ook niet dat dit met opzet is gedaan, maar daarom vind ik het nog wel redelijk irritant. Verder is Spiritualiteit inderdaad iets héél anders. |
| reactie 5
|
|
|
Dit is inderdaad de plek om een suggestie voor te leggen. Het heeft niets met direct of niet direct te maken, ik denk dat jij gewoon een direct persoon bent in questie. Enniewee; ik zie een aparte categorie voor spirituele gedichten niet komen, ik denk dat er maar weinig schrijvers zijn die over dat soort onderwerpen schrijven, en als die er uberhaupt zijn kunnen die gedichten ook prima bij "overige gedichten" lijkt mij. |
| reactie 6
|
|
|
Admin Berichten: 87 |
Mochten er meer mensen interesse hebben in een nieuwe categorie laat het maar weten, we denken mee |
| reactie 7
|
|
|
@ Roos: Ja, ik ben direct :] @ Admin: Ik zie graag een inhoudelijke reactie op mijn standpunt. |
| reactie 8
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Kan je verzekeren dat dit op geen enkele manier bedoelt is als discriminatie Hier zie je dat er meer naar Christelijke gedichten gezocht wordt, daarom zullen we de naam daarvan sowieso niet aanpassen. Wat we wel kunnen doen is een nieuwe categorie toevoegen genaamd "Religieuze gedichten", enkel zouden deze elkaar kunnen overlappen. |
| reactie 9
|
|
|
Niet bedoelt als, maar het is wel degelijk discriminatie. www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=discriminatie Als ik een Christelijk gedicht maak en ga zoeken in de catogorieën en niet die catogory vind, dan kom ik terecht bij Religieuze gedichten. Als ik te lui ben om verder te zoeken, wanneer ik niets over Christelijk zie, dan verdien ik het ook waarschijnlijk niet. Als ik een gedicht over Allah(ik noem maar iets, ben zelf een Atheïst) heb gemaakt en dit wil plaatsen, dan zoek ik naar Islamitische gedichten. Als die er niet zijn, even kijken bij religieuze gedichten. Als die er ook niet zijn en er wel een plek is om je christelijke dichtwerk te tonen heet dat Religieuze discriminatie. Bedoelt of niet. |
| reactie 10
|
|
|
Daarvoor hebben we "Overige gedichten", als we voor elke godsdienst een categorie moeten aanmaken dan is het einde zoek. Daar gaan we dus niet aan beginnen. |
| reactie 11
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
misschien kun je er dan gelovige gedichten van maken? iedereen tevreden |
| reactie 12
|
|
|
Daarvoor hebben we "Overige gedichten", als we voor elke godsdienst een categorie moeten aanmaken dan is het einde zoek. Daar gaan we dus niet aan beginnen. Je leest niet hé? misschien kun je er dan gelovige gedichten van maken? iedereen tevreden Jij ook niet :'] --- Ik zal me uit dit topic laten, vind het nogal slecht van de leiding hier, maargoed... Ieder zijn mening(sommige zijn dan iets socialer, maarja...). |
| reactie 13
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
meisje ik lees wel en vind gelovige gedichten een heel uitgebreid categorie, omdat een ieder die gelovig is of op zoek naar gedichten over het geloof, maakt niet uit welk geloof, zich daarin kan vinden. Jij hebt je mening kunnen geven, probeer ook andermans meningen te accepteren. |
| reactie 14
|
|
|
Buiten het feit om dat ik niet gelovig ben, en dit geen vorm van discriminatie vindt, denk ik dat de categorie "christelijke gedichten" verandert moet worden in de categorie " religieuze gedichten" |
| reactie 15
|
|
|
Als die er ook niet zijn en er wel een plek is om je christelijke dichtwerk te tonen heet dat Religieuze discriminatie. Bedoelt of niet. Neem aan dat je denkt dat ik deze zin niet heb gelezen? De categorie Christelijke gedichten zal blijven zoals deze nu is, en niet van naam veranderen. Dat het discriminerend is volgens de definitie daarvan kan ik me niet bijzonder druk om maken. |
| Naar boven | |
Reageren op: Christelijke gedichten
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...