1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Stel je voor: Bloed Lynx

1
datum 30-08-09 12:55
startpost
Bloed-Lynx
Hey hey,

Ik heb me al voorgesteld in de Gedichten Check, maar het leek me toch toepasselijk om me hier ook voor te stellen, gezien ik denk op dit forum actief te worden/blijven.

Ik ben Lynx, 16 jaar oud en dicht nu ongeveer een jaar lang. Ik maak zoals iedereen hier dichtwerk. Echter dicht ik anders dan vele anderen vind ik. Ik zie dichten als een lyricale kunst. En met kunst -vind ik- wil je dat je -in dit geval- lezers genieten. Als je een mooi depressief schilderij maakt, ben je een kunstenaar. Als je een mooi depressief gedicht maakt, ben je een depressief persoon. Ik zet dan ook niet snel mijn eigen gedachtes op papier, maar uitzonderingen mogen er zijn. Ik zet woorden op papier omdat ik wil dat mensen mijn werk mooi vinden.

Groetjes...
datum 05-09-09 18:54
reactie 1
Verwijderde gebruiker
Hoi 'Lynx',

Welkom op de site, en daarmee welkom op het forum. Je ideeen over de 'dichtkunst' zijn anders dan normaal, maar ik moet zeggen dat ik me er tot een bepaalde grens wel in kan vinden.

Anyway, veel plezier op de site!
Naar boven

1

Reageren op: Bloed Lynx

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.