Gedichten check: I'll Miss You.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
flierefluiter Berichten: 76 |
This Makes My Heart Ache And I Just Dared To Realise That You’ll Be Here When I Need You The Most You Are The Most Beautiful Person In the World Cause I Love You A Week Feels Like A Year When I Have To Miss You You’re My All I’d Do Everything You’d Ask Me Cause You Showed That You’d Do That For Me Too This Is Going To Last For A Long Time You’re My Lover, My Best Friend, My Desire, My Fantasy, My Sexyness |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hoi, Het is een beetje verwarrend dat je elk woord met een hoofdletter hebt getypt, het staat ook niet zo mooi zo en geeft niet echt een goed beeld van het gedicht. Ik stel voor dat je het gedicht even aanpast en het gewoon typt, daarna zal ik zeggen wat ik ervan vindt. |
| reactie 2
|
|
|
Grappig dat je dat zegt, maar dat doe ik al bijna 4 jaar zo. Het is gewoon een gewoonte van me:$ |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Aha. Ik snap dat het valt onder dichterlijke vrijheid, maar je snapt hoop ik dat het voor een buitenstaander een beetje lastig lezen is? |
| reactie 4
|
|
|
Jha dat kan ik wel begrijpen. ik zal um wel ff veranderen. Voor jou dan Uhm, hoe verander je je gedicht op het forum?:$ |
| Naar boven | |