Gedichten check: De titel wijst zich vanzelf.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
-- De kamer ruikt theevergeefs terwijl de radio met haar praat dus ga je mee? Trek je regenlaarsjes maar aan om aan te modderen. Gemene zondag. De hooiberg is zo groot, je zult een speld niet horen of zien vallen, laat staan een meisje van zes. Niet meer draaien, werk eens mee. Je truitje hoger, je broekje lager, je teentjes wriemelen terwijl je wanhopig krult en opa zwijgt en trilt. -- Graag serieuze meningen! |
| reactie 1
|
|
|
xxThessaxx Berichten: 24 |
neeee Roos ! is dit echt waar? heeft je Opa bij jou ... neee echt? :$ ooh meisje toch ! |
| reactie 2
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
Waarom zet je deze zovaak op de site? Mensen hebben hun reactie toch al gegeven, Xxx |
| reactie 3
|
|
|
Nee Thessa, niet bij mij... @ Lieverdje; wat is jouw probleem precies? Als je even terug kijkt naar de datum hoef ik niets meer uit te leggen lijkt mij. |
| reactie 4
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
Ik heb geen probleem oor, Maar ik wil andere gedichten van jou lezen niet steeds de zelfde, Snap je? |
| reactie 5
|
|
|
Het zijn niet steeds dezelfde, en als je graag andere gedichten van me wilt lezen kun je terug zoeken op het forum naar eerdere pagina's of even op mijn profiel kijken, maar daar staan niet alle gedichten. |
| Naar boven | |