Gedichten check: Uren kan ik staren..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Lange tijd geleden, maar deze schreef ik op vakantie.. ----------------------------------------------------------------- Uren kan ik staren naar de vangreel langs de weg. In een stroming van gedachtes, neemt het m'n zorgen even weg.. Uren kan ik staren naar de wolken in de lucht. En den ik aan het verleden, in een hele diepe zucht.. Uren kan ik staren naar het einde van de zee. Al luisterend naar de stroming, neemt het me in gedachte mee.. Uren kan ik staren naar de sterren en de maan. Kom ik daar maar even zijn, heel ver hier vandaan.. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
mooi gedicht hoor ! amie groetjes droomster |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Hejj, een super gedicht! liefs Gerline |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Zo goed! Zo compleet. Goed gedaan! |
| reactie 4
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
ik kan mezelf hier echt heel goed in herkennen het zijn precies de dingen waar ik naar kijk als ik even lekker weg wil dromen mooi gedaan ! xxxx |
| reactie 5
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Amie Eindelijk weer een gedichtje van je Ik vind hem erg mooi maar ben ook niet anders van je gewend. Het zijn precies die dingen waar ik naar staar als ik heerlijk weg wil dromen. Echt super gedaan ! xxx |
| reactie 6
|
|
|
Haha.. Dankjullie allemaal! Dit is eenvan mijn laatste gedichten.. ik stop voorlopig even.. Liefs.Amie(L) |
| reactie 7
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Amie Echt zonde dat je stopt Je schrijft echt mooi. Maar ik wil je even succes wensen met je art journal ( ofzow) en ik spreek je nog wel op msn xxx MiekieMouse |
| reactie 8
|
|
|
maartjee Berichten: 6 |
mooi gedicht! gr maartje |
| reactie 9
|
|
|
Ik stop niet definitief hoor! krijg het nu ook veel drukker op school.. maar als ik nog eens een gedichtje schrijf, zet ik hem op de site!! @maartje, DankUu(L) |
| Naar boven | |