Gedichten check: bloed en tranen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Ogen die zijn uitgevlamd Zo mooi als de zeven zeeën Woede en angst laten haar lichaam schudden Alleen gelaten en verlaten Zit ze daar te staren In het lege niets Het glimmende mes in haar hand Haar hart klopt als de donder Haar gezicht is een triestige waterval van angst en verdriet Het lemmet komt vlammend en pijnlijk langs haar arm Het rode straaltje druipt op de grond Er ligt daar een meer van bloed en tranen Een oneindig meer van eenzaamheid Een oneindig meer zoals haar ogen Allebei vol haat en pijn Vol verdriet Met de droom aan de smaak van warme chocolademelk Die haar ontnomen is Met de droom aan de warmte Onbekend voor haar verminkte lichaam Met het verlangen naar een vriend Die er nooit meer zal zijn En met het gevoel van niets dan kilte De eeuwige koude van een gletsjermeer Een ijskoud meer Een meer van bloed en tranen geef der maar reacties op he! |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hey duckie ontzettend mooi je geeft je gedachten goed weer heb verder hier nog geen gedichten van jouw gezien gloof ik zet er nog een paar neer he xx |
| reactie 2
|
|
|
flierefluiter Berichten: 76 |
Echt mooi, toen ik je gedicht las voelde het aan alsof ik even helemaal ergens anders was. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
bedankt voor de reacties he!!!!!!!!!!!!!!! |
| reactie 4
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
en die zegt dat ze stikjaloers op mij is. ik ben nog jaloerser op jou |