Gedichten check: Alleen maar alleen puzzelen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Verdrinkend onder bedelvende kracht, Verdringt een manier van kunnen, Het aanpakken van doen, In een getoonde wil. Bonkend in mijn hoofd, Uit ellendige stilte, Uit zich ongenoegen, In een vorm van onvermogen. Herinneringen stapelen zich op, Zoals verleden zich verenigt, Tot een geheel van denken, Die denkt dat denken is gedacht. Voortzetting tot ontwikkeling, Verzet voortzetting van verzet, Tegen een onacceptabel onvermogen. Al meegaand in mijn gedachten, Die denkt dat ik denk dat het gedacht is, Terwijl ik weet dat ik wist dat ik heb geweten, Wanneer het denken gestopt is. Herinneringen die vormen een complex, Die complex in elkaar zijn gepuzzeld. Al wetende dat ik weet wat ik gedacht heb, Drukken ze me eenzaam in een afgezonderd hoekje… == Ik hoor graag eerlijke meningen van jullie. Alles is welkom! Groeten Marco |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Heej, Ik zal heel eerlijk zijn! Het gedicht is super. maar miss (voor mij) wat moeilijk! je gebruikt moeilijke woorden, maar toch wel heel goed gekozen! Grjs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
Hee Gerline, Bedankt voor jouw reactie. Altijd prettig dat soort dingen te horen... Natuurlijk is kritiek ook welkom. Als mensen er iets in zien wat niet klopt of wat niet goed/mooi is in hun ogen, hoor ik dat ook graag! Groeten Marco |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, wow mooi gedicht zeg, Echt wel, xxx |
| reactie 4
|
|
|
hejj marco ik kan er niets aan doen maar op jouw gedichten kan ik geen kritiek geven, hoe graag je dat soms wil!! xxx Gerline |
| reactie 5
|
|
|
= Shannen: meestal een tevreden persoon, fijn te lezen. Als het anders is, had je dat ook zeker mogen zeggen hoor = Gerline: probeer anders eens wat kritiek te geven Groeten Marco |
| reactie 6
|
|
|
Heay marcoo, Ehm ja ik zal het dan zeker zeggen, Ja dat zal ik wel doen, Maar weetje ik vind jou gedichten gewoon super vet, Ik geef eerlijk me mening jij bent mijn favoriet hier op het forum, In gedichten, grxxtjes Shannen |
| reactie 7
|
|
|
Marco, ja ik wil wel kritiek geve, maar in jouw gedichte kan ik heel lang zoeke naar een fout. en dan nog nie vinde ook!! dus ja! dan snap jut wel! xxx |
| reactie 8
|
|
|
= Shannen f.t. Gerline |
| reactie 9
|
|
|
Hahahah geeft niet en hoeft ook niet, Blijf doorzetten |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hey Marco, jij speelt altijd met "moeilijke' woorden Vind ik knap en wel een aparte vorm van dichten. Jouw gedichten moet je soms meerdere keren lezen om het te snappen, vind ik een goede dichtkwaliteit. Maakt je uniek als dichter Ieder heeft een eigen stijl van dichten maar de jouwe springt er zo nu en dan uit, dat = een compliment.. Groetjes Wendy |
| reactie 11
|
|
|
= Shannen: ga ik zeker doen! = Wendy: fijn te horen dat je mijn "dichtstijl" uniek vindt. Dat is een goede motivatie om door te zetten. Dat ging ik sowieso al doen, maar dit stimuleert natuurlijk extra. Dankjewel! Groeten Marco |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Graag gedaan Marco Groetjes Wendy |
| reactie 13
|
|
|
Hehee Groeten Marco |
| reactie 14
|
|
|
xDimphyy Berichten: 2 |
Hee marco. Super mooi gedicht, en mooi geschreven. xx. Dimf |
| reactie 15
|
|
|
Hee Dimf! Dankjewel voor je reactie. Ben je al lang op het forum of...?? En op de gedichtensite zelf? Groeten Marco |
| Naar boven | |