Gedichten check: gedachtelezer
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
In de veronderstelling van jouw gedachte, is het niet wat je hoopte.. Maar uiteindelijk wel verwachtte Jouw moment heeft mij veroverd, overmeesterd door je ziel Gemeenzaam ga ik mee, en ben van top tot teen betoverd.. |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Mooi gedicht zeg, xxx |
| reactie 2
|
|
|
bedankt shannen!! Ben benieuwd wat anderen ervan vinden.. Ik ben niet zo van de korte gedichten vandaar.. Groetjes wendy |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Is goed ik wou gewoon even zeggen wat ik er van vond hahahah, xxx |
| reactie 4
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Wendy! Het is zeker geen slecht gedicht, maar ik had 'm wat langer gemaakt. Ik vind je woorden wel erg mooi gekozen en een zacht einde. Dat vind ik knap van je. Verder zeker geen slecht gedicht hoor, echt niet! Hoop dat je dit niet verkeerd opvat van het langer maken. Maar met tips kom je natuurlijk verder. Ik vind je wel een erg goede dichter hoor! Groeten Marco |
| reactie 5
|
|
|
@ Is goed, bedankt Shannen @ Ik ga een beetje blozen Marco.. Door de woorden die ik gebruikt heb mag dit gedicht wel kort zijn, vind ik Maakt de woorden krachtiger. Ik zet mijn gedichten op het forum om meningen te peilen. Met een beetje mazzel kan ik nieuwe inspiratie opdoen. Maar ik blijf mezelf..haha Groetjes Wendy |
| reactie 6
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
je hebt precies de goede woorden gekozen om het gedicht heel sterk te maken knap gedaan ! |
| reactie 7
|
|
|
Wendy, je hoeft niet te gaan blozen hoor Groeten Marco |
| reactie 8
|
|
|
@ Dank je, Ashley @ Marco, Staan we toch voor een groot deel op 1 lijn.. haha Groetjes Wendy |
| reactie 9
|
|
|
Ja inderdaad Wendy. Soort koorddansen Groeten Marco |
| Naar boven | |