Gedichten check: kanker!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik ben niet zo blij, Ik heb pijn, Waarom? Omdat ik mijn haar moes af laten knippen, Ik hoorde dat ik kanker had, Ik barste is snikken uit, Daar ging mijn lange bruine haren, En daar kwam dan de kapper met een pruik, Ik wilde hem niet, Ik kon het niet aan zien, Het idee dat mijn eigen haar weg is, Ik word kaal, Ik moet een pruik op mijn kop, Ik ben nu zo boos! Waarom ik, Waarom ik? Ik wil nog niet overlijden, Ik wil niet weg van deze wereld, Maar wat kon ik er nog aan doen? Ik vocht er voor zoals ik nog nooit gedaan had, Maar het was pech, Ik had niet meer lang te leven, Ik ging dan ook steeds minder bewegen, Ik deed me pruik maar snel op, Want mijn vriendinnen kwammen, En ik wou dat ze me nu niet kaal zouden zien, Want jammer genoeg zal ik hun: Binnen kort niet meer zien, Weg van de aarde weg van mijn familie en vrienden, Ik wil jullie wat vertellen! Ik wilde jullie nooit kwijt, Maar het is nu eenmaal zo ik ga jullie verlaten, Tot dan! voor een meisje, gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
Hoioi, Ik vind dit een sterk gedicht en moedig, Ik vind het zielig voor je, Ik leef met je mee, Mensen verliezen aan kanker doet pijn, Ik wil er altijd voor jou zijn okej, xxx lieverdje |
| reactie 2
|
|
|
Heay, bedankt voor je reactie ja ik was wel verdrietig toen ik dit schreef maar het luchte wel op. xxx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj, mooi gedicht howr! telt et voor je zelf?? xxx |
| reactie 4
|
|
|
Heay, Bedankt, Ehm nee voor een meisje die daar aan overleden is, xxx |
| reactie 5
|
|
|
hej, okee, xxx |
| reactie 6
|
|
|
Heay, Heb je een leuke vakantie? xxx |
| reactie 7
|
|
|
hejj, nou nie zo! maar hij is nu om morge moet ik naar school! dus... vanavond krijg ik mijn rooster! xxx |
| reactie 8
|
|
|
Heay, Oh echt ik heb nog 2weken op zen minst, Balen of niet? fijne school dag morgen! Naar de welke klas ga je ? xxxx |
| reactie 9
|
|
|
hejjn ja bedankt howr kga naar klas 4! laatste jaar! kweet al dak een leuke mentor heb! en jij? xxx |
| reactie 10
|
|
|
Heay, Is goed ik ga na de 3e ik heb ook wel een leuke mentor oars, xxx |
| reactie 11
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Shannen! Wat een ontroerend gedicht. Ik vind het echt heel erg! Sterkte ermee; Groetjes Marco |
| reactie 12
|
|
|
Heay Marcoo, Bedankt voor je reactie, Ja ik vond het ook echt erg toen ik het hoorde, Maar ja ik kan er niks meer aan doen mijn laaste twee gedichten op het forum gaat er ook over dat ik er ook 2 heb verloren aan kanker, Echt een stomme ziekte is dat, Vervelend laat ik het zo zeggen, Maar bedankt voor je reactie, gr Shannen |
| reactie 13
|
|
|
Ha Shannen! Hoe moeilijk de tijd ook is geweest; achter elke traan schuilt een herinnering vol geluk. Onthoud dat en je kunt verder voor ze! Zet 'm op. Het is ook een nare ziekte die veel pijn en onmacht kan veroorzaken; je kan er natuurlijk geen grip op krijgen. Nogmaals sterkte! Grt Marco |
| reactie 14
|
|
|
Heay Marcoo, Ja ik zal het onthouden, Ik vind het gewoon soms nog zo moeilijk dan kijk je op tv en dan hoor je die nare ziekte weer kanker, Echt ik val dan in snikken uit, En broer veloren, En nog een broer, En een zus veloren en n0g een opa, Het doet gewoon zo een pijn, Maar ik zal het meenemen bedankt voor je reactie nogmaals gr shannen |
| reactie 15
|
|
|
Het is ook gewoon moeilijk, daar hoef je ook niet om heen te draaien. Koester de mooie, positieve, goede, unieke herinneringen en verdrijf de slechtere, vervelende gedachten. Zo kan jij door en ben je op de juiste manier aan het denken... Groeten Marco |
| Naar boven | |