Gedichten check: Stralende verzwijgenis
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Verzwegen door nalatigheid, In een omringde situatie. Verschijnend in een uitmonding. Weerkaatst normaliteit en abnormaliteit, als realisme en surrealisme. Bekennend aan mezelf, Komt een discussie, Zonder duidelijke verwoording, Van discussiërende onderwerpen. Het zien van anderen, In tegenstellende gevoelsmatigheid, Zijn stralende stromingen, In een waanzin vliegensvlug! Doorlatende poorten, Tussen angst en frustratie, Openen zich tot verschillende wegen. == Niet zo'n denderend gedicht vind ik zelf eerlijk gezegd. Ik vind het wat vreemd op de een of andere manier Groeten Marco |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik weet mezelf dat ik redelijk intelligent ben ( tot een bepaalde hoogte hoor, ik ben ook geen Einstein) maar dit gaat echt boven mijn pet. Het gedicht leest opzich heel fijn door, maar ik moet bijna bij elke zin een heel goed nadenken van; hé, wat bedoeld hij nou? Ik denk dat dat trouwens bij mij ligt ipv bij jou, hoor. Ik heb hem nu zo'n 7x gelezen, ik snap hem nu, en ik moet zeggen dat ik de achterliggende gedachte erg mooi vindt. Je moet absoluut ook niet simpeler gaan schrijven, dat zou zonde zijn. Ik weet het, een reactie waar je niet zo veel mee kan. |
| reactie 2
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Nah, het is niet zo dat je hier intelligent voor moet zijn ofzo, dat zeer zeker niet. Gewoon goed lezen en dan lukt het wel. Alhoewel anderen (uit mijn omgeving hierzo Ik vond het in iedergeval een fijne reactie van je! Dankjewel! Ik kon er echt wel wat mee Groeten Marco |
| Naar boven | |