Gedichten check: Ik ben een stotteraar,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Steeds als ik wil spreken, kijkt iedereen me aan, Diep van binnen voel ik mezelf voor paal staan. Woorden komen langzaam,hakkelend uit mijn mond, Een woord met de R en mijn tong draait wel 5 keer rond. Ja, ik ben een stotterbek, En ik wordt van mezelf knettegek! Ik doe toch zo mijn best, En er is niemand die mij ermee pest. Maar het doet me zoveel verdriet, Dat ik niet, Zoals iedereen normaal kan praten, En de woorden perfect mijn mond verlaten. Dat alles eens gesmeerd gehoopt. Dat een hele lange zin door mij uitgesproken, Niet steeds door mijn stotteren wordt onderbroken, Maar een kort en krachtig door mij wordt verteld, Dan pas voel ik mezelf een held! Voor een vriend van me, gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Stotteren is best lastig Shannen, ik heb zelf ook gestotterd, tot mijn 7e zelfs. Spraakproblemen zijn vaak ook pestproblemen, je hoofd gaat sneller dat je tong zeg maar,echt heel lastig. Ik had ooit een keer gezegd dat ik vond dat je gedichten met rijm soms een beetje op gedwongen rijm lijken, maar dat gevoel heb ik hier totaal niet! En ik was gister vlakbij jouw woonplaats! |
| reactie 2
|
|
|
Oh echt je had best langs mogen komen hahah, Bedankt voor je reactie ook, xxx |
| reactie 3
|
|
|
Oh, daar hadden we helemaal geen tijd voor joh, we hadden net een pokkeneind in de auto gezeten, en ik had auditie in Vlissingen en daarna nog eentje in Heemstede dus we moesten gelijk door. Liefs |
| reactie 4
|
|
|
Oh okej dan hahaha, was het goed gegaan? liefzzzzzzzzzzz |
| reactie 5
|
|
|
Ja, beter dan ik had durven dromen! In Heemstede deden er 118 mee, en daar werd ik 16e, in Vlissingen deden er 248 mee, en daar werd ik 1e! Liefs |
| reactie 6
|
|
|
zoooooooo Dan ben je wel goed zeg, Met wat was dat dan als ik vragen mag, liefzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 7
|
|
|
Ik dans, en dit waren twee audities voor een dansopleiding in New York. Van alletwee gingen de beste 10 door, dus ik ben sowieso door naar 31 augustus, dan is nog een auditieronde, en dan krijgen de beste twee een hiphop/breakdance dansopleiding in New York aangeboden. Zo heel goed ben ik niet hoor, ik ben alleen een beetje enthousiast en dat ziet de jury graag. Liefs |
| reactie 8
|
|
|
Heay, Vet stoer man ik zal voor je duimen, Cool joh. Shrijf er een gedicht over dan kan je je enthousiastme er ook in kwijt hahaha, liefzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| reactie 9
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Shannen: erg mooi gedicht! Ook aardig van je dat je dat voor een vriend hebt geschreven @ Roos: Gaaf van die opleiding, ik had het gelezen. Ik wens je veel succes Verder nog over die discussie van laatst: zullen we die sluiten en gewoon weer verder gaan? Groeten Marco |
| reactie 10
|
|
|
Haha dankjewel. Ik heb super veel zin in de laatste auditie, ik heb er al 7 doorstaan dus ik hoop echt dat die laatste lukt! Eigenlijk vind ik het wel een beetje eng hoor, New York is echt héééééééul ver weg! :O En die discussie vergeten we gewoon, ik had die dag trouwens ook een off-day en was enorm pissig. :O Liefs |
| reactie 11
|
|
|
Heay bedankt voor je reactie Marco ja ik ben echt blij voor je Roosjee liefzzzzzzzzzzzz |
| reactie 12
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Shannen: graag gedaan @ Roos: Deal! We vergeten die discussie, haha En wat gaaf van die dansaudities! Ik duim voor je. Trouwens he: 7 doorstaan!! Hallo, weet je wel niet hoe goed je dan bent. Ga door en hou me op de hoogte! Groeten Marco |
| reactie 13
|
|
|
Het draait bij die dansaudities om het totaal plaatje; dus talent, doorzettingsvermogen, enthousiasme, ze kijken naar je voetenwerk, hoe je je lichaam beweegt, of je jezelf verbeterd in de loop van de tijd, of je open staat voor kritiek, en natuurlijk of je de juiste uitstraling hebt. Ik ben gewoon erg fanatiek, ik denk dat dat een hoop goed maakt Maar ik zal jullie op de hoogte houden! Ik kan trouwens als alternatief voor die opleiding kiezen voor een rol in een clip van een artiest waarvan ik de naam (nog) niet mag noemen! Liefs, Roos |
| reactie 14
|
|
|
Heay, okej houd ons maar op de hoogte ik ben echt benieuwd! liefz |
| reactie 15
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
hey roosje weer een die ons hardstikke nieuwsgierig maakt! fantastisch he die auditie alleen meedoen is al heel wat [er zijn natuurlijk voorronde's geweest, daar ben je dus ook doorgekomen. In het buitenland optreden is prachtig en avontuurlijk hoor. Ik wens je heel veel geluk! veel liefs droomster |
| Naar boven | |