1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Meningen

1
datum 17-08-09 10:56
startpost
Marcoo
Een verlegging van pijn,
is als een verdraging van kritiek.
In een verlenging van meningen,
Gedreven door feedback.

Gevoed door hulp,
opgeroepen door mezelf.
In een verbinding tot een ander,
al sluitend tot een conclusie.

Zoek je zelf vanzelf jezelf in een ander?
datum 17-08-09 17:10
reactie 1
katink
Moooooi Marco!

Echt...

x Katinka
datum 17-08-09 17:42
reactie 2
Verwijderde gebruiker
Weeh, ik voel me aangesproken.

Die laatste zin is trouwens wel treffend, ik moest hem 4 keer overlezen voordat ik hem begreep.

Liefs,
Roos
datum 18-08-09 16:43
reactie 3
Marcoo
@ Katinka, dankjewel! Leuk dat je er weer bij bent, ik heb je wel gemist eerlijk gezegd Hoe was je vakantie, vertel alles wat je kwijt wilt!!!

@ Roos, jij ook bedankt! Vind je er ook dingen in die nog verbeterd moeten worden? Wat ik hiermee bedoel is dat we die discussie van laatst gewoon moeten sluiten (vind ik) en dat jij moet kunnen zeggen wat je wilt (maar dat je dat wel tot een bepaalde grens doet --> dus niet zoals bij dat voorbeeld van laatst). Ik vind het overigens erg gezellig dat je op het forum zit, dat moest ik even kwijt

Groeten Marco
datum 19-08-09 17:41
reactie 4
katink
Hee Marco!

Heb je me gemist:$? Hihi. Nou, de vakantie was wel leuk. Beetje zwaar als ik eerlijk ben, maar goed...

Hoe is het met jou??

x Katinka
datum 19-08-09 17:51
reactie 5
Marcoo
Hee Katinka!

Ja ik had je echt gemist. Gewoon een soort van compleetheid op het forum als je een beetje snapt wat ik bedoel En zo is het ook gezelliger natuurlijk.

Mooi dat je vakantie leuk was; kan me ook voorstellen dat je het zwaar hebt gehad. Maar je hebt het goed gedaan!

Met mij gaat het ook prima! Had vandaag m'n eerste echte autorijles: GAAF! Verder heb ik dat boek uitgebracht, wist niet of je dat al wist.

Groeten Marco
datum 19-08-09 18:00
reactie 6
katink
Okee Weet je, dit doet me goed om te lezen. Ik heb gister niet zulk leuk nieuws gehad dus ben niet zo gezellig, maar dat iemand me hier heeft gemist doet me goed. Klinkt raar maja.

Het was zwaar, er zijn veel dingen misgegaan, maar vanaf nu ga ik definitief hard tegen Ana vechten. Hoe moeilijk het ook is. De schade van de vakantie weer bijwerken en verder vechten.

Veeeet auto rijden!! Wil ik ook:p
Ja ik wist het, vind het super van je!

Liefs Katinka
datum 22-08-09 18:15
reactie 7
Marcoo
Katinka!

Bij jou komt het vast weer goed, hoe donker dat ook lijkt voor je nu. Ik heb er in iedergeval wel vertrouwen in, ondanks dat ik je niet persoonlijk ken. Maar na alles wat je verteld hebt en me hebt laten lezen...

Autorijden was ook super! Maandag mag ik weer

Groeten Marco
Naar boven

1

Reageren op: Meningen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.