Gedichten check: Tranen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
-- Tranen sprongen in stilte uit mijn ogen naar mijn kin. Landen kwetsbaar en gebroken, in weer een nieuwe zin. Zinnen worden dagen verdronken in verdriet. Ik huil. En huil om ons Maar zinken doe ik niet. Ik wou dat ik mijn hart kon achterlaten, daar waar hij het liefste is Bij jou. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Werkelijk bijzonder mooi! Groeten Marco |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Roos, super! Ik ben er gewoon stil van! x Katinka |
| reactie 3
|
|
|
Hee Katinka! Ben je al terug van vakantie? Hoe was het? Lekker bruin geworden? Ik wil ook weheg. Moet al bijna weer naar school. Bedankt voor de reactie's trouwens. |
| reactie 4
|
|
|
Deze is ook zo mooi |
| reactie 5
|
|
|
Deze is oud, en heel anders dan mijn normale dichtstijl. |
| reactie 6
|
|
|
Maakt niet uit, hij hoort nu bij de categorie: bovenstaand in gedichtencheck |
| reactie 7
|
|
|
In de categorie: Roos-wil-graag-aandacht-maar-dat-is-niet-zo-en-Marco-pest-haar ja? |
| reactie 8
|
|
|
Nee, in de categorie: Roos-wil-eigenlijk-geen-aandacht-maar-het-lijkt-zo-doordat-Roos'- gedichten-bovenaan-staan-bij-de-gedichtencheck |
| reactie 9
|
|
|
Je hebt er nog een geupt! Oh, kom op. |
| reactie 10
|
|
|
Maar hoe gaat het verder met je, Roos? Ik stop met die gedichten naar voren te halen, was even als geintje. Schijnbaar vind jij het niet zo grappig |
| reactie 11
|
|
|
Het gaat redelijk, ik modder even wat aan met mijn gezondheid. Hoe is het met jou? En ik denk dat ik zo wat oude topics ga uppen, dat is altijd leuk. Doe je mee? En het was wel grappig hoor. |
| reactie 12
|
|
|
Wat is er dan aan de hand Roos? Aanmodderen met je gezondheid klinkt niet erg jovel namelijk! Met mij gaat het prima. Kan op zich wel wat beter, maar ik mag niet klagen. Oude topics uppen --> naar voren halen bedoel je daarmee? En dan daarop discussiëren zeker |
| reactie 13
|
|
|
Als ik je het hele verhaal moet vertellen ben ik lang bezig Marco, het gaat erom dat ik (ernstig) ziek ben. En ja, uppen bedoel ik mee naar voren halen en dan lekker klagen en klieren erop. |
| reactie 14
|
|
|
Maar in het kort Roos... Ik wil je graag steunen daarin; ook al ken ik je niet persoonlijk. Haha dat uppen lijkt me verder leuk! |
| reactie 15
|
|
|
BrokenInside Berichten: 2 |
Werkelijk prachtig! Mijn respect heb je. |
| Naar boven | |