Gedichten check: Bij wijze van
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Bij wijze van spreken zwijgen we, want de bladeren verliezen hun bomen, mijn oude woorden zijn gescheurd en de spiegel verliest zijn glans. Daarna vergat ik je. Dus vergeet je oude haren, ook ik ben anders. Ik wist niet meer wie echt was, wie verzonnen en wie met weggaan was begonnen. Maar dat je eenzaam bent in mij is wat ik ruik. Wanneer de regen in mijn gezicht blaas hoop ik dat jij nog wel kan huilen want, mijn tranen zijn op. Bij wijze van spreken zwijg ik. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj, wat een super mooi gedicht! kun je die lange zin niet kleiner maken?? xxx |
| reactie 2
|
|
|
Dankje. En ik laat die lange zin liever zo, omdat ik het anders niet vindt kloppen, het loopt dan niet zo lekker. Xx |
| reactie 3
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
roosje misschie een ideetje voor lange zin? Dus vergeet je oude haren, ook ik ben anders wist niet meer wie ik echt was wie verzonnen. Met weggaan begonnen maar dat je eenzaam bent in mij is wat ik ruik. liefs droom xx |
| reactie 4
|
|
|
Ik heb er in het origineel dit van gemaakt: Dus vergeet je oude haren, ook ik ben anders. Ik wist niet meer wie echt was, wie verzonnen en wie met weggaan was begonnen. Maar dat je eenzaam bent in mij, is wat ik ruik. Klinkt het zo beter? Liefs |
| reactie 5
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Super! Mijn nieuwe gedicht die ik hier ook heb geplaatst heb, bevat ook een stukje over een boom Mooi gedaan Roos Groeten Marco p.s.; bedankt voor je 'enthousiaste' reactie op mijn gedicht: verliefd |
| reactie 6
|
|
|
Maar bij jou gedicht verliest de boom zijn blad. Hier verliest het blad zijn boom, daarmee bedoel ik een kind die zijn ouder verliest, of was dat te ver gezocht? Liefs, Roos |
| reactie 7
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ja das waar, Roos. Het is niet te ver gezocht, juist een hele mooie gedachte. Goed! |
| Naar boven | |