Gedichten check: Verbroken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een gegeven melodie, te horen in stilte Gebroken door woorden, te ontcijferen maar door wie? Woorden om te lijmen, letter voor letter, zin voor zin Een tekst vol met geheimen.. Woorden en melodie gaan combineren De code is gekraakt! De melodie is geweldig, de tekst.. het liedje.. heeft je geraakt! ------------------------------------------------------ Ben benieuwd wat jullie vinden..? Groetjes Wendy |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dit vind ik een stuk beter. Ik vind de zinnen beter en fijner lopen, ook als je het hardop voorleest klinkt het gewoon prettiger. Je hebt de regels precies op het juiste moment afgebroken en ik vind je interpunctie precies goed. Het woordgebruik vind ik hier en daar wat simpel, maar dat stoort niet, zo is het gedicht gewoon. Leuk om het op deze manier te zien! Liefs, Roos |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Roos, zo zie je maar weer: op het forum kan je een hoop leren van anderen! Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ach, ik zit hier niet met de instelling je "iets te willen leren." Ik zeg gewoon ten alle tijden eerlijk wat ik vind van een gedicht, soms wat uitgebreider dan anders, maar altijd naar waarheid. Daarbij geef ik gewoon graag tips hoe het in mijn ogen verbeterd zou kunnen worden, mits de dichter dat graag wilt, maar jij gaf zelf aan dat je benieuwd was naar meningen, dus ja.... Liefs, Roos |
| reactie 4
|
|
|
Hoi Roos. Dat is ook de bedoeling van een gedichtencheck vind ik. Reacties van anderen afwachten, en wat de dichter ermee doet is aan haar/hem! Zowel positief als negatief, maar ja.. iedereen tevreden stellen kan nooit Ik ben tevreden Groetjes Wendy |
| Naar boven | |