Gedichten check: Bij wijze van
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
-- Bij wijze van spreken zwijgen we, want de bladeren verliezen hun bomen, mijn oude woorden zijn gescheurd en de spiegel verliest zijn glans. Daarna vergat ik je. Dus vergeet je oude haren, ook ik ben anders. Ik wist niet meer wie echt was, wie verzonnen en wie met weggaan was begonnen. Maar dat je eenzaam bent in mij is wat ik ruik. Wanneer de regen in mijn gezicht blaas hoop ik dat jij nog wel kan huilen want, mijn tranen zijn op. Bij wijze van spreken zwijg ik. |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ik vind het echt een mooi gedicht, Maar mag ik iets zeggen ik vind het handiger als je die andere paaar zinnen onder mekaar zet is het iets makkelijker lezen snap je? gr shannen |
| reactie 2
|
|
|
Haai Shannen! Bedankt voor je reactie. Ik snap dat je het handiger vindt als ik de zinnen onder elkaar zet, alleen dan ga ik onnodig afbreken en klopt het grammaticaal niet meer. Snap je? Liefs |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay, Oh okej ja dan snap ik het wel ja, Maar ik dacht ik zeg het tog even hahahah, Trouwen ik heb ook nog gereageerd bij vragen over de site ofzo iets, liefzzzzzzzzzzz |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
echt super mooi Roos! xx. |
| reactie 5
|
|
|
Dankjewel Rene! Liefs |