Gedichten check: Wat moet je doen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
x. Verward door pijn en verdriet, weet je het allemaal even niet meer. Je tranen proberen het weg te spoelen, want in je hart doet het teveel zeer. Misschien gaan je problemen wel weg, door er gewoon een einde aan te maken. Weg van het moeilijke leven op aarde, en alle pijn er aan vast meteen kwijtraken. Ik weet dat het leven soms moeilijk is, en dat je er daarom van af wilt. Dat je soms even niet meer wilt bestaan, zodat je de pijn voor altijd stilt. Maar het leven is niet altijd vol pijn, probeer dat alsjeblieft nooit te vergeten. Als je zelf niet eens weet wat te doen, hoe zou ik het dan moeten weten? xmening?. |
| reactie 1
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Weer een grandioos gedicht van Renee Verder echt super mooi omschreven! zo voel ik me jammer genoeg ook vaak Groeten Marco |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt Marco Dat klinkt inderdaad beter Denk dat we ons zo allemaal wel eens voelen helaas xx |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Gern Geschehen (graag gedaan) Je hoeft het niet voor mij te veranderen he, maar ik vond het zo lekkerder klinken Grtz! |
| reactie 4
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Reneee Zoals altijd heb je weer een super gedicht geschreven! Ik denk idd dat iedereen zich wel eens zo voelt. Gelukkig geeft niet iedereen er aan toe. Maar echt super omschreven! xxx |
| reactie 5
|
|
|
Heeyy bedankt voor je reactie! Vind het altijd zo leuk om zulke reacties te krijgen (=. xx |
| Naar boven | |