Gedichten check: zelfmoord
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Joop Berichten: 276 |
rood alles word rood ik was mijn handen en zelfs het water in de wasbak kleurt rood tranen druppen op mijn handen ruw schrob ik met de spons over mijn vingers de huid word rood maar hoeveel ik ook boen ik krijg het niet weg huilend, bevend en kwaad blijf ik het proberen maar in gedachten zie ik het rood overal nog zitten op de vloer, op mijn handen op mijn kleren en steeds zie ik jouw voor me hoe je daar lag zo stil en roerloos mijn lichaam beeft mijn geest huilt vele tranen die mijn ziel verdoven de lucht kleurt rood rode rozen in mijn raam rode bank in deze kamer mijn witte shirt nu rood gekleurd en over de hele vloer verspreid liggen spetters jouw spetters jouw rode bloedspetters als kleine tranen die samen een oceaan worden een oceaan van bloed jouw oceaan jouw bloed |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
wat een sieliig gedichtjj egt gevoeliigg.. knapp hoor |
| reactie 2
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
zo hier is echt hel veel emotie in gelegd is het echt gebeurd ofso? |
| reactie 3
|
|
|
voor een deel wel helaas |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3 |
leuk, heel mooi doe zo voort |
| reactie 5
|
|
|
-Thessa- Berichten: 17 |
heeel mooi ;$. Ga zo door. Je schrijft echt heel mooi. |
| reactie 6
|
|
|
flierefluiter Berichten: 76 |
Het is een mooi gedicht Ik heb zelf ook zoiets geschreven Schrijf je al lang? |
| reactie 7
|
|
|
nee niet heel lang ik schrijf meer bij vlagen als ik er voor in de stemming ben jij dan? |
| reactie 8
|
|
|
flierefluiter Berichten: 76 |
Ik schrijf al best lang. En ik merk zelf ook dat ik er steeds beter in word. Ik vind joun gedichten echt heel mooi het lijkt net alsof je het al heel lang doet |
| Naar boven | |