Stel je voor: Een Goede Avond allen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Nelisz Berichten: 2 |
Ik ben Niels, Niet het prototype dichter wat je zou verwachten.. maar gehard door ellende en verscheurd door pijn. Ik schrijf ze al jaren maar deel ze nooit met iemand. Ik bezoek de site al heel lang maar nog nooit een profiel gemaakt, Al zit ik vol met gedichten.. Ik had ze nog nooit voor iemand en het bijzonder gemaakt. Maar nu is er wel iemand. Op deze manier uit ik mijn gevoel voor haar en hoop dat ze in gaat zien dat er altijd hoop is. En iemand die op haar wacht! Ik hoop dat jullie ze mooi zullen vinden want wat er staat is met gevoel geschreven... Groetjes Niels |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejjj, welkom howr! kzal wel is wat van je leze! xxx |
| reactie 2
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Hee Niels, Welkom op deze site en daarmee ook op het forum. Ik zal graag wat gedichten van je lezen en er wat reacties op geven. Als ik wat zie, plaats ik een reactie haha Groeten Marco |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hallo! Welkom op 1001gedichten.nl Ik wens je veel plezier op de site en op het forum! Liefs |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Welkom op deze site, Ook welkom op onze forum Als ik een gedicht van jou zie staan zal ik er wel op reageren, Veel plezier ermee, grxxtjes Shannen |
| Naar boven | |