Gedichten check: geheim
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Mensen vertellen jou een geheim, Hoezo laat je het dan niet geheim? Je verteld het weer eens door, En ik ben weer eens de enige die dit aan hoor, Ik vind het zo jammer dat: Je het niet geheim kunt houden, Hoe moet ik je nu nog vertrouwen? Ik weet het niet meer en vraag: Het me ook niet meer, Ik wilde er voor jou zijn maar: Jij die mij niet meer wilde, Ik wist het niet meer, Ik liet je maar weer, Ik wil jou wel terug als jij me accepteerd, Ik hield echt veel van jou, Maar jij niet van mij, Ik wil toch heel mijn leven bij jou zijn, Want met jou had ik lol, Jij was ook mijn enige idool, Ik hoop dat ik snel iets van jou hoor, gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Shannen, probeer eens alle tekst die je hier hebt staan om te zetten in een gedicht? Probeer eens te spelen met het afbreken van zinnen, of zinnen met een dubbele betekenis in te voegen, spelen met interpunctie - soms overmatig en soms minder - verander de opmaak van je gedicht, schrap eens wat woorden die niet van toepassing zijn en voeg eens wat woorden toe die her en der missen... Kortom, pas het eens een beetje aan zodat het een ECHT gedicht wordt! Dit is overigens geen kritiek, maar tips! Succes. Liefs, Roos |
| reactie 2
|
|
|
lieverdje Berichten: 45 |
Hoioi, Ik vind hem wel mooi or, Je moet niet te veel letten op het critiek, Want dat heeft Roosjee bijna op iedereen, Dat vind ik wel heel erg jammer, Ik hoop dat ze het zelf ook eens ziet, Haar gedichten zijn ook niet allemaal even mooi oars, Je moet meer complimenten geven Roosjee zo voelt zij zich meschien ook wel gekwetst, Gr Lieverdje |
| reactie 3
|
|
|
Heay, Ik wou er tog al mee stoppen dus, Hier en daar kom ik meschien nog wel eens of een gedichtje erop zetten maar ik kom er niet meer zovaaak op dus, Ik weet geen gedicten meer, Dus ja ik zie jullie nog wel eens ej? gr shannen |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Oja, hier bestaat de ongeschreven regel dat commetaar ALTIJD positief moet zijn. Shannen, ik ben gewoon eerlijk en geef je wat tips, als je die niet wilt, moet je je gedicht ook niet in de gedichtencheck zetten. Ik heb trouwens niet kritiek op iedereen, ik zeg gewoon eerlijk wat ik vind. Als mensen zich gekwetst voelen omdat ze tips krijgen, moeten ze maar eens nadenken om iets anders te doen dan dichten. |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
heajj, ik ben het met roosje eens! als je een gedicht op de check zet kun je er ook kritiek op verwachten. Shannen, je gaat wel verder he??? gewoon probere! HVJ, xxx Gerline |
| reactie 6
|
|
|
Heay, ik ben niet degene die zegt dat ik niet met kritiek om kan gaan zekers wel, Anders zou ik er niet aan beginne maar ik vind dat mij gedicthen al niet meer mooi zijn dus ik stop even, En trouwens lieverdje zei dat Roosjee dat je dat op iedereen hebt ik niet, xxx |
| reactie 7
|
|
|
hejj, mijn kwaliteit is ook niet super howr! heb je mijn laatste gedicht gezien?? xxx |
| reactie 8
|
|
|
Heay, nee nog niet, kzal kijken okwkej Weet je ik blijf dan wel op de site, Okej, xxx |
| reactie 9
|
|
|
hejj, ja, het is best wel intteresant wat andere schrijven. dus ik ook! xxx |
| reactie 10
|
|
|
Heay, ja dat is waar, xxx |