Gedichten check: Druppelende tranen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Een druppel verliest zijn kracht, al vallend in het water, terwijl tranen van geluk, mij proberen te bedwingen. Maar achter elke traan van verdriet, schuilt een herinnering vol geluk, die zich terugkaatst op mijn tranen, gedwongen tot vreugd. Zittend in mijn lichaam, van een verborgen plek, die tranen wegpinkt richting geluk, staat een starende blik, te zuchten naar wat een vreugd moest worden. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind het geheel iets te herhalend, denk ik. Je komt constant terug op hetzelfde, zonder iets aan toe te voegen. Ik heb eigenlijk geen suggesties voor verbetering, sorry. |
| reactie 2
|
|
|
Natuurlijk mag je dat zeggen, graag zelfs. Wat vind jij dat anders had moeten zijn? Dat wil ik ook graag weten dan |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Elke strofe beschrijft eigenlijk hetzelfde. En ik ben anders woordgebruik van je gewend. Dit is een beetje simpel. Het lijkt wel alsof je het eerste wat in je opkwam hebt opgeschreven en er verder niets aan hebt veranderd. De opmaak is een beetje saai en het geheel is gewoon te herhalend. Laat ik zo zeggen, je kan veel beter! |
| reactie 4
|
|
|
Okee, bedankt voor je reactie. Ik ga er zeer zeker wat mee doen Groeten Marco |
| Naar boven | |