Gedichten check: Waarom?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
Waarom antwoorden ze niet als ik wat vraag, Waarom heb ik het zo moeilijk? Alles duurt zo ellendig lang, en maakt mij vreselijk bang. Ik weet niet wat ik moet doen, zeggen of verzwijgen. Waarom heb ik een leven vol pijn? Zal er dan niemand voor me zijn? Ik ben niet leuk, alles zit bij in een deuk, het ergste is dat alles verdrietig blijft, en ik er niets en niets van overdrijf. Ik probeer anderen er boven op te helpen, terwijl ik zelf dieper in de put kom. Er valt bij mij niet veel te verhelpen. alles is en blijft dom. ---- |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay, mooi gedicht meid, je weet me te vinden ej? HVJ |
| reactie 2
|
|
|
ja, maar et blijft moelijk! xxx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Oke, hier even een berichtje aan alle schrijvers van dramatische gedichten. Sorry dat ik dit bij jouw gedicht schrijf Linos, maar ik word er zo langzamerhand een beetje spuugzat van. Ik zal ook vast in kwaad daglicht gesteld worden omdat ik mijn (negatieve) mening geef; maar het moet eruit! Er zijn steeds meer leden die de meest dramatische gedichten schrijven over pijn en verdriet, over zelfmoord en weet ik veel wat, zonder enige reden. Ik geloof best dat er mensen zijn die ook serieus problemen hebben, maar dat moet je niet bij een gedichtensite aankaarten. Deze site is voor het promoten van gedichten, niet voor alle problemen die daar achter schuilen. Ook wordt er constant gezegd: "Ik kan het niet meer aan. Ik hou dit niet meer vol" etc etc. Maar wat? Er wordt niet gezegd wat precies. Verder vind ik de kwaliteit van gedichten schrikbarend achteruit gaan. Soms is het geen eens een gedicht meer, maar meer opgeschreven gedachten. Hiermee wordt 1001gedichten.nl kwalitatief gezien ook niet beter. Het enigste waar dit forum ook nog uit bestaat zijn mensen die hun (mogelijke) problemen niet meer aan kunnen en hulp willen. Helaas, daarvoor moet je niet op een gedichtensite zijn. Het gaat gewoon irriteren dat er mensen zijn die graag opbouwende kritiek willen voor hun gedichten, en dat dat verstomd wordt door het gejammer en gehuil van andere leden. Sorry dat het er zo gevoelloos en hard uitkomt, maar het zijn wel de feiten. |
| reactie 4
|
|
|
hejj, sorry howr, maar mijn gedichten, voor jouw verhaaltjes, bestaan uit alleen gevoelens.! dit was dus bij deze mijn laatste gedicht. je feiten zijn waar, bij nader inzien stop ik er nu mee. ook omdat het geen gedichten meer zijn! Grjs Gerline |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik zeg niet dat er geen gevoelens in een gedicht mogen zitten - dat maakt een gedicht mooier. Ik zeg alleen maar dat er niet eens meer opbouwende kritiek wordt gegeven, of normale reacties - alleen maar "steun" voor alle problemen. Ik vind dat de draad niet eens meer ligt bij dichten, maar bij het medelijden dat sommige mensen kracht geeft om verder te gaan. Begrijp me niet verkeerd, maar probeer je even in te beelden in de situatie. |
| reactie 6
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, ik vind dat je juist steun aan mekaar moet geven, Zo hebben mensen weer moed om door te gaan, En als je gedichten zou schrijven waar niemand iets van zegt, Dan ga je meschien idd zelfmoord plegen, Ik vind zelf dat iedereen moet zijn wie die is en het leven is gewoon niet makkelijk, Dus horen zulke gedichten in het leven, Snap je? En drama gedichten schrijven is soms ook heel mooi, En sommige hebben ook teveel problemen en dan ga je zoveel drama gedichten schrijven ipv vrolijke gedichten, gr shannen |
| Naar boven | |