Gedichten check: Hmm, (nog) geen naam.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
-- Ze zeggen dat ik mijn vleugels moet uitslaan, maar waarom zou ik willen vliegen? Vogels leunen immers ook maar op de wind. Ze zweven op de uitgeblazen adem van ieder die naar boven staart, die verlangt naar iets, zoekt, vraagt, of snakt naar iets. Niemand vertelde me dat de lucht een spiegel was, Ik zag het pas toen ik er - na al die jaren- zelf in keek. Klein, weerloos, smekend om vergiffenis lachte ik mezelf toe. Ze zeggen dat ik mijn vleugels moet uitslaan. Maar waarom zou ik willen vliegen? Ik leun immers al op de wind. -- |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hejj wat een super gedicht, zeg! geweldig! liefs |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor je leuke reactie. |
| reactie 3
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Weer een goed gedicht, het zal ook eens niet Een titel zou kunnen zijn: zwevende adem? groeten Marco |
| reactie 4
|
|
|
Haha, het is niet zo dat ik áltijd goede gedichten schrijf, maar ik heb een beetje een eigen stijl en als die in de smaak valt, dan zijn ze allemaal goed of slecht. Ik vind de titel niet zo leuk, het is niet echt het idee dat ik heb achter het gedicht. Het gedicht moet een strijd beschrijven binnen de ik-personage. Liefs, Roos |
| reactie 5
|
|
|
zwevende strijd dan, hahah |
| reactie 6
|
|
|
Nouhou, niet leuk. Ik heb al mijn gedichten opgeschreven in een notitieblok en als titel staat erboven: Inspiratieloos. Ook leuk. |
| reactie 7
|
|
|
Ja dat kan ook natuurlijk, ghehe Groeten Marco |
| Naar boven | |