Gedichten check: voor jouw ogen kwijn ik weg
|
startpost
|
|
|---|---|
|
ruth1989 Berichten: 2 |
dit gedicht heb ik zelf geschreven na de avond dat ik hem voor het laatst zag alles wat ik schrijf heb ik zelf echt beleefd mijn verwachtingen waren hoog en met een lach en hoop op een toekomst ging ik naar hem toe.... maar mijn lach veranderde snel in een oneindig lang verdriet Voor jouw ogen kwijn ik weg in het donker van de nacht loop ik in de lege kille koude straten loop ik eenzaam en verloren denkend aan alles wat je zei aan alles wat ik heb verloren aan al jouw harde hartbrekende woorden en ik voel mij zwakker worden bij elke stap die ik zet ik val op mijn knieën neer richt mijn blik naar de grond terwijl de eindeloze tranen van mijn wangen rollen vraag ik god...waarom! ik snak constant naar adem probeer mijn snelle hartritme te bedaren dit gevoel kan ik moeilijk verklaren een helse pijn recht door mijn hart ik zie je nog steeds staan jij...die naar me lacht terwijl ik vastgenageld sta en weiger te geloven wat ik net hoorde langzaam voor jouw ogen kwijn ik weg en jij... je draait je om... stapt weg... keek nooit meer om |
| Naar boven | |