Gedichten check: Bas.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
Lang heeft zij gewacht Totdat haar hart het toe zou laten Voor niemand, echt niemand Opende het zijn deuren De eenzaamheid zwerft in haar Maar vindt nergens zijn rust Haar hart heeft vaak gesmacht Maar sloot zich ook meteen Liefde bleek niet sterk genoeg De muur te doorbreken Ook dit keer, als altijd, Trok zij haar muur op Toch kreeg hij dit keer voor elkaar Haar muur langzaam af te breken Uiteindelijk, toen de muur weg was Opende haar deuren zich En lang vond ze haar geluk Tot plotseling de klap, Voor de zoveelste keer, als verwacht, Haar ineen liet duiken Hij hield van haar, echt waar Maar hij kon niet meer Hij vond haar mooi, Maar kon haar niet meer zien Ze was zijn leven, Maar dat gaf hij op Hij kon niet meer, was te zwak En liet haar achter Met de hoogste muur ooit gebouwd |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Ik vind het goed verwoord, het is een beetje cliché, al moet ik zeggen dat ook ik cliché schrijf, en zelfs de allerbeste dichters doen dat ook wel eens. Je moet niet denken dat het daarom slecht is, want dat is het niet. Liefs |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
Hey rooos. geeft niet hoor. en ja, al mijn gedichten zijn eigenlijk best wel cliché. ze zijn ook allemaal heeeel erg oud. 3 of 4 jaar denk ik xD maar jaaa. toch bedankt xx |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
wooww :o ik vind 'm echt super mooi! xx |
| Naar boven | |