Gedichten check: 2 gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ongetiteld Ik heb je altijd al willen vertellen Hoe verliefd ik op jou ben Maar ik kreeg het nooit mijn keel uit Dus gebruik ik nu wat papier en een pen Ik wil graag dat je weet Wat jij betekent voor mij En dat je nooit vergeet Dat ik het beste wil voor ons allebei Ik wil dat je weet dat jij het was Door wie ik met het schrijven begon Van al mijn liefdesgedichten Jij bent mijn inspiratiebron Jij bent namelijk zó lief Ik heb er geen woorden voor Jij maakt al het negatieve positief Ik hou van jou, door en door! Jij bent Jij bent mijn zon En mijn maan Mijn inspiratiebron Je laat me nooit staan Jij bent mijn hemel En mijn aarde Voor mij ben jij Van onschatbare waarde Jij bent mijn dag En mijn nacht Jij bent als zijde Zo heerlijk zacht Jij bent mijn hoop En mijn leven Voor jou zou ik Alles geven Jij bent mijn kracht Jij bent mijn lach Al sinds de eerste keer Dat ik jou zag Jij bent mijn vreugde Jij maakt mij blij Jij bent zó speciaal Jij bent alles voor mij Welke vinden jullie de beste? En wat is jullie mening over alletwee de gedichten? En weet iemand misschien en goeie titel voor het eerste gedicht? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej de gedichten zijn prachtig en geweldig!!! ik vind de gedichten allebei heeel mooi! dus.. de beste???? geen idee! en een titel voor het eerste gedicht: Jij ben de liefste! ofzo. je kunt er zo veel van maken! het is niet het allermakkelijkste! maar je hoeft niet perce deze te gebruike natuurlijk!!! ik lees graag nog een paar gedichten van jouw! liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Ichigo, allebei goede gedichten.. echt mooi. Het eerste gedicht werk je naar die ene persoon toe. In het gedicht ben je een verlegen persoon die door haar inspiratie heeft gekregen om te dichten. Suggestie titel: Mijn inspiratiebron of: Dankzij jou Bij het tweede gedicht omschrijf je die persoon en hoe jij jezelf voelt op dat moment. In dit gedicht spat het zelfvertrouwen er vanaf Groetjes Wendy |
| reactie 3
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Hartstikke bedankt voor jullie reacties Gr Daniël |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
heay mooie gedicthen joh echt waar, de eerste gedicht vind ik echt heel mooi ik zou het heten mijn lieverd ofzo iets want het gaat echt om iemand waar je van houd of het inspiratiebron en het 2e dat dat flitst er gewoon uit mooi joh echt wel fr shannen |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
mooi hoor! gedicht 2 Jij bent is heel mooi. tipje misschien Bron van inspiratie. bekijk ook mijn site www.droomster.nl |
| Naar boven | |