Gedichten check: misbruikt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Mensen zeggen dat ze van je houden, Stiekem denken ze er anders over, Ik geloof er niks meer van, Eerst zijn ze aardig en dan doen ze je pijn, Ik hoop dat ik snel van deze mensen af mag zijn, Weg van de pijn, Weg van alle verdriet, Niemand snapt mij gewoon niet, Ik kan tegen niemand mijn verhaal kwijt, Waarom doet het mijn zo een pijn, Dat niemand er voor me kan zijn, Ik baal er gewoon van dat ik niemand anders deze pijn dragen kan, Maar dat is ook weer zo sneu, Maar ik ben deze pijn en verdriet, zo beu, Gewoon ik ben het zat, Ik wil dit verbergen diep onder de grond, En dat ik niemand daar ooit nog aan komt, Mensen manupuleren je ook zo, Ze zeggen we waren samen vrienden, Al die goeie dingen die we mee hebben gemaakt, Alle leuke dingen, Toen we weg gingen en samen gelukkig terug kwamen, Het is allemaal best ik heb daar de pest aan, Ik wil het gewoon niet meer misbruikt te worden, Met al je stomme woorden, gr shannen |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 333 |
hej een mooi en super erg gedicht, de wereld is soms erg hard, en soms wordt je gebruikt als een gebruiksvoorwerp. en dat zijn we niet waarneer vertel je het me?? ik ben er voor je! dat weet je he?? liefs Gerline |
| reactie 2
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
zo snel mogelijk als ik tijd heb meid echt waar dan kom je alles te weten xxx ben trouwens je mail kwijt kan je me een sms sturen? xxx |
| Naar boven | |